קידום אתרים בפורטוגזית

אם בחרתם לחיות בפורטוגל, ברזיל, אנגולה או מוזמביק, ואם בחרתם להשתכן דווקא בגינאה ביסאו, מזרח טימור, איי כף ורדה וסאו טומה ופרינסיפה – סביר להניח שפורטוגזית היא שפה שמקיפה אתכם בחיי היום יום מכל עבר. לצד העובדה שפורטוגזית היא שפה שמתנגנת על הלשון באופן נעים, היא גם משמשת לא מעט גולשים שמחפשים אחר מידע ברשת האינטרנט.

אתרי אינטרנט הכתובים בפורטוגזית משרתים ציבור רחב במדינות שונות, ועל מנת להגדיל את החשיפה הטבעית של אתרים כאלו לקהלי יעד רלוונטיים, אשר מחפשים בשפה הפורטוגזית אחר מידע, מוצרים או שירותים, יש צורך בביצוע מושכל של תהליך קידום אתרים.

ואכן, קידום אתרים בפורטוגזית הוא שירות שתוכלו לקבל באמצעות סוכנויות קידום שונות, אולם כדי לייצר תוצאות משביעות רצון במנועי החיפוש השונים ובפרט בגוגל, חשוב מאוד לדעת להתאים את תהליך קידום האתר ולהפוך אותו לתהליך ייעודי, כלומר מסתם תהליך קידום אתרים, לתהליך קידום אתרים בפורטוגזית.

אנחנו בחברת LangoSEO מתמחים בקידום אתרים בינלאומיים, ובהם גם, כמובן, אתרים בפורטוגזית. היתרון המובהק והמיידי בהתקשרות מולנו, הוא שאנחנו יודעים לנצל את הנכסים שלנו במדינות שונות בעולם כדי לסייע לכם לקדם את הנכסים שלכם מחוץ לישראל, ובמקביל גם ערוכים להעניק לכם שירות בשפה העברית, כאן בארץ. רגע לפני שאתם יוצאים לדרך עם פרויקט קידום אתרים בפורטוגזית ומתקשרים עם חברה לקידום אתרים, עשו לעצמכם טובה, פנו זמן ביומן, וקראו את המאמר הזה. כאן נסביר לכם את הדקויות השונות והמשמעויות של קידום אתרים בפורטוגזית, ונסייע לכם להבין מה באמת חשוב לדעת לפני שיוצאים למסע המיוחד הזה.

כמו בכל פרויקט קידום אתרים בנישה מסוימת, בין אם מדובר בתחום עיסוק, שפה, מיקום גיאוגרפי, התמחות מסוימת, מענה למגמת שוק בתאוצה ועוד – לצד האלמנטים המוכרים של קידום אתרים באופן כללי, כמו מאמרי קידום, או יצירת וידאו שיווקי, חשוב לשלב את ההיבטים הייחודיים שמתייחסים לעולם התוכן שאותו מעוניינים לקדם. במקרה שלנו, קידום אתרים בפורטוגזית, יש לא מעט עבודה שתצטרכו לבצע כדי לייצר את ההישגים הראויים.

יצירת קשר

מאמרים מומלצים

קידום אתרים בפורטוגזית - רקע כללי

כאשר ניגשים למלאכת הקידום של אתרים הכתובים בשפה הפורטוגזית, יש צורך לתת את הקשב הראוי לשלושה מרכיבים משמעותיים, שבלעדיהם לא תוכלו להגיע ליעד הדרוש, ולהגביר את הנוכחות של האתר בדפי תוצאות החיפוש: תוכן, קישורים, ולוקאליזציה. שיווק אתרים באינטרנט הוא תורה שלמה, וכך צריך להתייחס אליה.

מובן מאליו, ששלושת הרכיבים האלו צריכים להשתלב כחלק מאסטרטגיית קידום אתרים שלמה, שכוללת התייחסות למאות רבות של פרמטרים נוספים בהם נדרש לטפל: התאמת האתר לשימוש במכשיר מובייל, יצירת חווית משתמש מעולה באתר, ביצוע אופטימיזציה של טייטלים, טיפול בהיררכיית הכותרות באתר, יצירת מבנה היררכי נכון לאתר, שילוש תמונות ברזולוציה מתאימה ובמשקל נכון, הקפדה על הנגשת האתר ושילוב תגיות אלט בעמודי האר היכן שנדרש ועוד ועוד.

אלא שבמאמר הזה נרצה למקד את עבודת הקידום הנדרשת, בעיקר בשלושת האיזורים הייחודיים שציינו: תוכן, קישורים ולוקאליזציה.

תוכן – כמו בכל פרויקט קידום אתרים, תוכן הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר, אם לא החשוב ביותר, להצלחת תהליך הקידום. הסיבה לכך היא מובנת מאליה: הסיבה שבגללה גולשים מגיעים לאתר מראש היא התוכן המצוי בו. חווית משתמש טובה אולי משאירה את הגולשים באתר, התאמה למובייל תגרום להם לבצע יותר פעולות כאשר הם עושים שימוש במכשירים ניידים, אבטחת המידע באתר תגרום לגולשים להרגיש בטוחים, אולם התוכן הוא התכלית שלשמה בכלל מגיעים מלכתחילה הגולשים לאתר.

בהקשר הזה – גם בפרויקט קידום אתרים בפורטוגזית חשוב מאוד להקפיד על תוכן איכותי. מה זה אומר, הלכה למעשה? בעיקר הקפדה על מסר מרכזי ברור, מיקוד, שמירה על שפה איכותית, שמירה על כללי התחביר ועל הגיה נכונה, שילוב מילות המפתח העיקריות שעבורן מעוניינים לקדם את עמודי האתר ועוד.

כאשר מדובר בתוכן יש תמיד להקפיד על תוכן מקורי, לא מועתק ולא משוכפל. מנוע החיפוש של גוגל עלול להעניש את האתר במקרה שהוא יגלה כי חלקים נרחבים מן האתר אינם מקוריים, והועתקו מאתרים אחרים ללא סימון מתאים. גם בדבר חילול תוכן אוטומטי חשוב לשים דגש על איכות התוצר הסופי, ולא רק על מהירות ההפקה של תוכן כזה. חשוב יהיה להבין, כי גם אם בטווח הקרוב לא כל האתרים המכילים תוכן שנוגד את הנחיות מנועי החיפוש נענשים, הרי שבטווח הרחוק קיים סיכוי לא מבוטל שזה יקרה, והמטרה, אנחנו מזכירים, היא לבנות נכס דיגיטלי לאורך זמן שייצר הכנסות יפות לעסק, מעצם היותו מדורג גבוה בדפי תוצאות החיפוש.

קישורים – כמו בכל פרויקט קידום אתרים, גם בעת השקעה בתהליך קידום אתרים בפורטוגזית, קישורים משחקים תפקיד משמעותי וחשוב. מדוע, בעצם, אכפת למנוע החיפוש, כמה ואילו אתרים מפנים אל האתר שלנו? למה קישורים הם פקטור כל כך מרכזי באלגוריתם הדירוג של גוגל וגם, כמובן, של מנועי חיפוש אחרים?

קישורים נתפסים במובן מסוים כסוג של המלצות. אם אתר א' מפנה את הגולש שמגיע אליו לאתר ב' – אתר ב' ככל הנראה מייצר ערך מוסף כל כך גבוה, עד שאתר א' מוכן להפסיד את הגולש, שעל מנת להביא אותו לאתר השקיע משאבים רבים, ובלבד שאותו גולש יקבל את הערך המוסף שהגיע כדי לקבל.

לכן, למרות המניפולציות הרבות שביצעו מקדמי אתרים בכלי החשוב הזה שנקר קישורים, הוא עדיין מהווה תפקיד חשוב בדירוג של אתרים ברחבי הרשת, בדפי תוצאות החיפוש.

איך כל זה קשור לקידום אתרים בפורטוגזית? ובכן, כאשר בונים פרופיל קישורים המפנים לאתר מסוים, יש להקפיד שהפרופיל הזה יהיה עשיר בקישורים, וגם שיהיה פרופיל איכותי. איכות הקישור נמדדת בין השאר בהסתמך על סמכות האתרים המקשרים אל המותג, והרלוונטיות שלהם לאתר המקושר. כאשר אתם משקיעים משאבים בפרויקט קידום אתרים בפורטוגזית – חשוב יהיה מאוד שתבנו קישורים איכותיים ורלוונטיים.

כאן, למשל, בא לידי ביטוי היתרון המובהק של חברת LangoSEO – אנחנו מסוגלים, באמצעות רשת קשרים לוקאליים שבנינו במדינות דוברות פורטוגזית, לייצר עבורכם את הרכב הקישורים האיכותי ביותר שתוכלו לקבל מנותן שירות ישראלי.

לוקאליזציה – כדי לבלוט במנועי החיפוש במיקום גיאוגרפי נתון, אתם חייבים לייצר סממנים גיאוגרפיים במיקום המדויק שבו פועל המותג. לא יהיה זה מאוד הגיוני דרך העיניים של מנוע החיפוש, שהמותג דובר הפורטוגזית שלכם יפעל, למשל, בברזיל, בעוד שהחלק העיקרי של פרופיל הקישורים שלו יווצר בישראל, ועוד בעברית, נכון?

לכן, השקעה בהיבטים שונים של לוקליזציה – אם מדובר בבנייית קישורים לוקאליים, בניית פרופיל אזכורים מקומיים, רישום לאינדקסים מקומיים, יצירת שיתופי פעולה מקומיים, התקשרות מול ספקים מקומיים, התקשרות מול לקוחות עסקיים מקומיים ועוד – מאוד יכולה לעזור לקידום אתרים בשפה הפורטוגזית.

מה החשיבות של קידום אתרים בפורטוגזית?

נשאלת, אם כן, השאלה: למה כדאי למנהל אתר בפורטוגזית להשקיע בתהליך הקידום שלו? מהי החשיבות של תהליך קידום אתרים בפורטוגזית?

כדי לענות על השאלות האלו, חשוב להכיר את סביבת התחרות שמאפיינת אתרים מסביב לעולם בשנים האחרונות.

תחום הדיגיטל נכנס אל חיינו בסערה ואם נביט היטב מסביב, נגלה כי אנחנו כמעט שלא רואים עסקים שאין להם נוכחות דיגיטלית ברשת. הנוכחות הדיגיטלית של עסקים ברשת מאפשרת לאותם עסקים לספק שירותים בצורה יעילה יותר, להרחיב באופן משמעותי את קהל היעד שלהם, לבצע ניסוי וטעיה, להתאים בקלות את הקמפיינים שלהם לקהל היעד, ליהנות מתנועת הפניה של עסקים משלימים, וגם לחסוך לא מעט בעלויות.

אלא שהאתגר המרכזי של עסקים הפועלים בדיגיטל, היה ונשאר יצירה של תנועה איכותית של גולשים לאתר. כיצד מתרגמים תנועה איכותית לפרמטרים מדידים? תנועה איכותית היא תנועה שמייצרת שיעורי המרה גבוהים יותר, שההכנסות ממנה גדולות יותר, שהערך הממוצע המתקבל מלקוח הוא גבוה יותר. תנועה איכותית של גולשים היא תנועה של גולשים שחוזרים לאתר, מביעים בו אמון ורוכשים שוב ושוב את המוצרים או השירותים שבית העסק מגיע.

קידום אתרים בפורטוגזית נועד לעשות בדיוק זאת – לייצר לאתר תנועה של גולשים איכותיים עם מדדים איכותיים, וכל זאת תוך שימוש בטכניקות מקובלות מעולם קידום אתרים בפורטוגזית.

מה היתרונות של קידום אתרים בפורטוגזית?

קידום אתרים בפורטוגזית הוא תהליך שמצריך חשיבה מעמיקה, התגייסות הן של בית העסק והן של חברת קידום האתרים שמספקת לו את השירות, ניתוח מעמיק של סביבת התחרות בה פועל העסק, היכרות עם השחקנים המרכזיים בנישה, ועוד. יחד עם זאת, לצד ההשקעה המשמעותית הנדרשת, לכל הפחות בתחילת התהליך, מדובר במתודה שיכולה להעניק לבית העסק יתרונות רבים ומגוונים. נעמוד כאן על כמה מרכזיים שבהם:

קידום אתרים בפורטוגזית יכול לסייע ביצירת תנועה אורגנית גדולה יותר לאתר – מדובר בתנועה של גולשים שחיפשו את השירותים או המוצרים שהמותג מספק, כאן ועכשיו. זה אומר שאותם גולשים נכונים לקבל מסרים שיווקיים ברגע הנתון של החיפוש, והצגת תוצאות אורגניות בדפי תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש, היא הדרך הנכונה והטבעית להגיע אליהם.

קידום אתרים בפורטוגזית יכול לסייע בשיפור שיעור ההמרה של גולשים – כמה מבין הגולשים שמגיעים לאתר אכן טורחים להתקשר מול בית העסק ולבצע רכישה או הזמנה של מוצר או שירות? מעטים מאוד מן הגולשים שמגיעים לאתר טורחים ועושים זאת. מה קובע את שיעור הגולשים שבוחר בכל זאת להתקשר מול בית העסק? אוסף של פרמטרים כפי שמומשו בתוך האתר, ואיכות קהל היעד שהוגדר מלכתחילה. במקרה שלנו, קידום אתרים בפורטוגזית אכן יכול לייצר את הערך המוסף הגבוה הזה, משום שהוא מלכתחילה ממקד את עיקר המאמצים בגולשים שמעוניינים מרצונם לפנות אל בית העסק, ולא נחשפים למותג בשעת גלישה באתר אחר, בזמן שכלל לא התכוונו לעשות זאת.

שנמשיך ביתרונות שיכול לחולל בעסק קידום אתרים בפורטוגזית? בבקשה. יתרון נוסף של תהליך קידום כזה יהיה העובדה שאתם לא נדרשים לשלם עבור כל הקלקה של גולש בדפי תוצאות החיפוש, על תוצאה המפנה לאתר שלכם. בתהליך קידום אורגני, משקיע, אמנם, בית העסק, בתשתית האתר ובתהליך הקידום, אך כל תנועת גולש לאתר, גם אם מדובר בתנועה חוזרת של אותו גולש, היא חינמית לגמרי.

מה זה אומר בפועל? ראשית, שנמנעים מתופעות כאלו ואחרות המייחסות קליקים למתחרים וסקרנים, שיכולים במודע או שלא במודע, לחסל את תקציב הפרסום של העסק, באמצעות קליקים חוזרים על מודעות בלי כוונת רכישה אמיתית. שנית, שקמפיינים המסתמכים על העובדה שהגולש יבדוק מספר פעמים את האתר, לא מצריכים עלות מטורפת רק כדי לספק לגולש המתלבט את כל המידע הדרוש לו, במספר ביקורים חוזרים.

יתרון חשוב נוסף שחשוב יהיה להכיר לפני שיוצאים לדרך עם פרויקט קידום אתרים בפורטוגזית, הוא העובדה שקידום אורגנני בפורטוגזית מסייע לעסקים לבנות מותג לאורך זמן. כאשר התהליך מבוצע בצורה איטית ומדורגת, המותג יכול לצמוח, לקבל נוכחות מרשימה בדפי תוצאות החיפוש, גם עבור ביטויי חיפוש שלא מופו מראש, לדרג את אתר המותג גם עבור שאילתות מידע משלימות, ולהרחיב את קהל היעד הנחשף בכלל לעובדה שהמותג הזה אכן קיים. אין להקל ראש בתהליך הזה. דבר מזה לא מובן מאליו.

האם קיימים יתרונות נוספים לקידום אתרים בפורטוגזית? כמובן. מותג שעסוק בבניה של אתר יציב וחזק, שהנראות שלו בולטת בדפי תוצאות החיפוש, באמצעות טכניקות SEO מקובלות, עשוי לייצר גם חוסן מסוים למותג הזה, והגנה מפני מתקפות SEO זדוניות. קשה הרבה יותר למנוע החיפוש להעניש ידנית אתר שבמשך שנים ארוכות מתנהל באופן שתואם את ההנחיות שלו, ושאר מותגים רבים ומגוונים איכותיים מוצאים את האתר הזה רלוונטי לקישור.

כמו כן, כדאי אולי לדעת, שתהליך קידום אתרים בפורטוגזית עושים פעם אחת, אולם התוצאות עצמן יכולות להיות ניכרות בדפי תוצאות חיפוש של מנועי חיפוש שונים. כך, למעשה, אתם עובדים פעם אחת, ומשפרים את הנראות של המותג מספר פעמים. המודל הזה, פחות יכול לעבוד בתצורה של קידום ממומן, אז במקרה שלא שילמתם לפלטפורמת פרסום מסוימת, מן הסתם לא תקבלו בה את החשיפה.

איך קידום אתרים בפורטוגזית יכול לסייע לכם?

אם כבר הבנתם את היתרונות הגדולים בתהליך קידום אתרים בפורטוגזית, תשמחו ודאי להבין, כיצד הליך כזה יוכל לסייע לכם במהלך הניהול השוטף של העסק, והגדלת החשיפה שלו במדינות היעד הרלוונטיות. הנה, אם כן, התצורות השונות שבהן קידום אתרים בפורטוגזית יוכל לסייע לכם:

 

קידום אתרים בפורטוגזית יעניק לכם שקט נפשי.

בתהליך קידום אתרים בפורטוגזית אתם נדרשים, אמנם, לבצע השקעה על מנת להתאים את האתר לתצוגה בדפי תוצאות החיפוש, לבנות לו קישורים מתאימים, וכמובן תוכן איכותי, אולם אתם לא נמצאים במרדף אחר הגדרת עוד קמפיין ממומן להבאת גולשים לאתר, בניהול תקציב הקמפיין הזה, בהתקשרות מול הצד העסקי ועוד. מרגע שהאתר שלכם יתחיל לתפוס את המיקומים היציבים שלו בדפי תוצאות החיפוש, תוכלו ליהנות מתנועה ערה של גולשים שתגיע אליכם לאתר, בלי הצורך לנהל הגדרות קמפיינים מדויקות, לבחון יחסי המרה, ולטייב דפי נחיתה.

 

תוכלו להיות כתובת לקמפיינים משלימים

אתר שמקודם מבחינה אורגנית בדפי תוצאות החיפוש, הוא אתר שאליו יכולים להגיע גולשים, שנחשפו במקור למותג, בכלל באמצעות מודעה ממומנת. זה אומר, אמנם, שמדובר יהיה במבקרים חוזרים, אך תהיה זו תנועה אורגנית, שמקורה במנוע החיפוש.

מה זה אומר הלכה למעשה? שערוץ הקידום האורגני שלכם הוא, בפועל, המפגש השני או השלישי עם הלקוח. זה אומר שהלקוח יהיה בשל יותר, נכון יותר להיות קשוב למסרים שיווקיים, ושהוא יודע שיש מקום שבו ניתן לבטוח כדי להגיע אל המותג שלכם שוב. זכרו, שבניהול קמפיין ממומן, לא מובטח לכם שבכל פעם שגולש מסוים חיפש את ביטוי החיפוש הרלוונטי, מודעת הפרסום שלכם תוצג לו.

 

קידום אתרים אורגני יסייע לכם להימנע מקליקים של מתחרים

כאשר האלטרנטיבה לקידום האורגני היא קידום ממומן של האתר, אתרים הכתובים בשפה הפורטוגזית אינם סובלים פחות מתופעת הקליקים של מתחרים וסקרנים. מדובר, למעשה, בגולשים או בבוטים, שאין להם כל עניין בתוצאות החיפוש בפועל, אין להם שום כוונה להתקשר מול בית העסק ולבצע רכישה של מוצר או שירות, ובפועל, כל הקלקה שלהם על המודעה מייצרת נזק כפול: מחד – היא מבזבזת את תקציב הפרסום של בית העסק שעומד מאחורי המודעה, ושנית, היא מותירה פחות מקום לפרסום עבור קהלים שהם כן רלוונטיים לפרסום.

איך עושים קידום אתרים בפורטוגזית?

כדי להצליח בפרויקט קידום אתרים בפורטוגזית, כדאי יהיה לכם ראשית לפנות אל משרדי דיגיטל מובילים. הסיבה לכך היא, ששמירה על עקרונות הנוגעים לקידום אתרים באופן כללי, אינה מספיקה כדי להצליח בקידום אתרים בפורטוגזית. לשם כך, תצטרכו להתקשר מול חברה שתוכל לספק לכם קידום אתרים טכני, לצד קידום אתרים לוקאלי, ניהול מוניטין ברשת, ובמקרה הצורך ניקוי מוניטין שלילי.

באופן כללי, ניתן יהיה לומר שתוכנית קידום לאתרים בפורטוגזית תכלול מספר מרכיבים עיקריים: ראשית, בניית אסטרטגיית תוכן, שבמהלכה ימופו התכנים הרלוונטיים, יוצרי התוכן הרלוונטיים, פורמט התוכן הרלוונטי, ויבנה גאנט פרסומים מפורט, שבו יהיה ברור אילו תכנים יפורמו, ומתי. שנית, בניית תהליך אופטיזמיציה מתמשך לדפי האתר, שיכלול התייחסות לעולמות ההתאמה למובייל, בסידור תגיות, בשמירה על היררכיה נכונה של עמודי האתר, לאיזון פרופיל הקישורים הפנימיים באתר, לשיפור מהירות האתר וכן לעדכון חווית המשתמש באתר ועוד. בנוסף, חשוב לבנות אסטרטגיית עיבוי פרופיל הקישורים החיצוניים המפנים לאתר, באמצעות טכניקות שונות, שיאפשרו לפרופיל הקישורים לאורך זמן להיות מהימן, איכותי, יציב, חסין ממתקפות, ונבנה באופן שוטף. לצד כל אלו, כדאי יהיה כמובן לפעול ברשתות החברתיות, על מנת לעבות את הסיגנליים החברתיים של המותג.

לסיכום

לצד אפיקי שיווק רבים ואפקטיביים העומדים לרשותם של בעלי עסקים, כמו קידום מכירות באמזון, פרסום בפייסבוק וגוגל ועוד, בולט במיוחד ערוץ הקידום האורגני, שמייצר לבעלים של אתרים בפורטוגזית שורה ארוכה של יתרונות. אם אתם רוצים להגדיל את ההכנסות שלכם מן האתר שנמצא בבעלותכם, להרוויח יותר ולעבוד הרבה פחות קשה בשיווק העסק, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו, ולהשאיר פרטים. אנחנו, מצידינו, תמיד נשמח להעניק לכם שירות, עם חיוך, כמובן.

המומחים של LangoSEO עונים על השאלות הנפוצות שלכם

התשובה האמיתית היא: בדיוק להפך. במהלך תהליך הקידום יעבור האתר שלך שורה של מהלכים לביצוע טיוב ואופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש השונים. על הדרך, תרוויח מזה שהאתר שלך יהיה נגיש יותר לגולשים, יציע חווית גלישה איכותית יותר, יהיה מסודר היררכית בצורה נכונה יותר, יכיל את התכנים הרלוונטיים, ויהיה חסין יותר מהתקפות של גורמים זדוניים. כך שבעת שתידרש להשקיע בקידום האתר כדי לראות תוצאות בזירה האורגנית, בפועל תוכל ליהנות משיפור חווית המשתמש שיגיע לאתר, מהגדלת המכירות, מהקטנת שיעור הנטישה של גולשים, מהארכת השהות שלהם באתר ועוד.

סוד ההצלחה שלנו הוא רשת הקשרים העניפה שיש לנו במדינות אשר השפה הדבורה בהן היא פורטוגזית. בלי יצירת יחסי גומלין עם השוק המקומי, לא תוכלו להצליח באמת בקידום אתר בשפה הפורטוגזית. אנחנו משמרים נכסים שונים במדינות הרלוונטיות, שמאפשרים לנו לייצר שיתופי פעולה שמועילים לשני הצדדים. כשיש win win – האתר מזנק בתוצאות החיפוש קדימה.

התשובה היא חד משמעית כן. חברת LangoSEO היא בראש ובראשונה חברת בוטיק ששמה את השירות כערך מוביל. מבחינתנו, לקוחות מרוצים הם השיווק הטוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות. לכן, אנחנו מקפידים על זמינות, שקיפות ומענה מהיר ואיכותי לכל לקוחותינו.

לפי ההסכם ביננו, אחת לתקופה שנקבע יחד, ישלח אליך דוח מפורט, שמפרט לא רק את העבודה שנעשתה בפועל, אלא גם את המדדים המובילים שהגדרנו יחד, למעקב אחר התקדמות האתר בדפי תוצאות החיפוש.

דילוג לתוכן