קידום אתרים באנגלית

אז קידמתם אתר או שניים בארץ הקודש, ואתם מרגישים מוכנים לעשות את הצעד הבא ולקדם אתר בחו"ל, בשפה האנגלית. כמה מסובך זה כבר יכול להיות, אתם חושבים.

המציאות, מה לעשות, מראה שהדברים מתנהלים אחרת. בדיוק כמו שבכדורגל או בכדורסל יש ליגות שנחשבות מקצועניות יותר מאחרות, כך גם קידום אתרים באנגלית נחשב לאופרה אחרת בכל הקשור לפרויקט קידום אתרים.

המפתח להבנת התהליך של קידום אתרים באנגלית, טמון ביכולת של מנוע החיפוש להבין בצורה מעמיקה יותר את השפה, את הניואנסים המתקיימים בה, את רשת הקשרים בין אתרים שונים בעולם, וכן להסתמך על בסיס נתונים עצום בגודלו המתייחס להתנהגות הגולשים באתרים הכתובים באנגלית.

יתרה מכך, רמת המוטיבציה של גופים העוסקים במחקר של שפה והתנהגות גולשים עולה בהתאמה כאשר מדובר בשפה שהיא פופולרית, שכן למחקר עשויות להיות השפעות מרחיקות לכת על אתרים רבים ומגוונים ברחבי העולם.

זאת הסיבה, שפרויקט קידום אתרים באנגלית חייב לכלול בתוכו התייחסות מעמיקה לנושאים כמו מחקר מילות מפתח מקצועי, שילוב השימוש במילים נרדפות או משלימות בכתיבה של טקסטים, הקפדה על צפיפות מילות מפתח לא מחשידה מידי, ועוד אינספור טכניקות נוספות, שחייבות להתבצע במינון נכון מדויק, כדי לא להדליק טריגרים מיותרים בעבודתם של מנועי החיפוש השונים.

אצלנו, ב LangoSEO, זה בדיוק מה שטרחנו עליו בשנים האחרונות: הבנה מעמיקה של פעילותם של מנועי החיפוש בכל הקשור לסריקה, אינדוקס ודירוג עמודי תוכן בשפה האנגלית. היינו שם כדי לראות במו עיננו מגמות שונות בדפי תוצאות החיפוש, ליווינו עסקים רבים בדרך שלהם אל ההצלחה במדינות דוברות אנגלית, ואנחנו, כמובן, נשמח לעמוד לשירותכם, אם אתם מעוניינים לקדם אתר בשפה האנגלית.

יצירת קשר

מאמרים מומלצים

קידום אתרים באנגלית - רקע כללי

כפי שציינו, לשפה האנגלית מאפיינים רבים וייחודיים, שהופכים את הקידום של אתרים הכתובים בה, למאתגר במיוחד, ולצד זאת, גם עם שפע של פתרונות ברקע.

נתחיל מעולם התוכן. לכאורה, מה שנדרש מקדם האתר לעשות הוא פשוט מאוד. מדובר בהתקשרות מול יוצר תוכן, בדיוק כפי שקורה בתהליך קידום אתרים בשפות אחרות. אלא שבניגוד לעברית, שפה שבה גם אם תייצרו תוכן לא מאוד מועיל, עם כוונה ברורה, להתברג בתוצאות החיפוש השונות, תוכלו לצפות באתר שלכם תופס דירוגים גבוהים בדפי תוצאות החיפוש, בטח ובטח בתחומים שאינם מאוד תחרותיים, הרי שקידום אתרים באנגלית עובד בתצורה שונה לגמרי: תוכן שנכתב למנוע החיפוש אולם לא לגולשים, בשלב כזה או אחר ידורג כתוכן באיכות נמוכה על ידי מנועי החיפוש, והדירוגים של האתר ירדו בהתאם.

מצד שני, יכולות כתיבת התוכן באמצעות מנגנוני AI באנגלית, צוברות תאוצה מיום ליום. קיימות דוגמאות מרהיבות של תוכן שנכתב באמצעות בינה מלאכותית באנגלית, באופן כזה שבן אנוש לא יוכל להבחין ביניהם ובין תכנים שנכתבו על ידי אנשים. אילו מן המגמות האלו תנצח? האם תוכן AI יהיה התוכן היחיד שידורג עבור גולשים בגוגל, או שמא גוגל תמצא את הדרכים לאתר תוכן כזה ולהרחיק אותו מתוצאות החיפוש? הפתרונים הם לעתיד, כמובן.

לצד יצירת תוכן איכותי, גם בניית קישורים איכותים היא מתודה שכדאי לייצר בה את המומחיות הנדרשת, במקרה שלא מעוניינים להוריד לטמיון עבודה של שנים בקידום האתר. קידום אתרים באנגלית בהיבט של בניית קישורים הוא תהליך מורכב ומאתגר במיוחד: בניה לא זהירה של קישורים, שימוש לא נכון באנקורים, ביצוע שגיאות גסות – כל אלו יכולים לפגוע בצורה משמעותית בקידום האתר.

מה החשיבות של קידום אתרים באנגלית

בסופו של יום, אם אתם מעוניינים לפנות למכנה המשותף הרחב ביותר של קהלי היעד שלכם, השפה האנגלית תהיה ברוב המוחלט של המקרים ברירת המחדל עבור הפעילות שלכם. השימוש בשפה האנגלית מאפשר לכם לשווק את האתר בשלל אמצעים, החל מתהליך פרסום בפייסבוק, דרך קידום ממומן בגוגל, באמצעות תהליכים כמו שיווק במייל, קידום באינסטגרם, ועד לקידום אורגני של עמודי האתר בדפי תוצאות החיפוש.

אלא שלצד כלל ערוצי השיווק האלו, שיכולים אמנם לייצר לבית עסק ממוצע אוסף גדול של יתרונות, כמו יצירת תנועה מיידית של גולשים לאתר, ביצוע ניסוי וטעיה על מנת לבחון מוצרים או שירותים חדשים, ועוד, הרי שקידום אורגני של אתרים הכתובים באנגלית הוא תהליך שיכול למקד את המאמץ השיווקי של בית העסק, בלידים החמים ביותר, הממוקדים ביותר, והאקטיביים ביותר שקיימים ברשת, וזהו בדיוק קהל היעד שבדרך כלל עסקים מעוניינים להתמקד בו, כדי לייצר תוצאות טובות יותר לאורך זמן.

מדוע חשוב לשלב תהליך של קידום אתרים באנגלית כחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של העסק? משום שבסופו של יום, עסק שנתפס כמותג ברשת, שעולה בתוצאות חיפוש עבור שאילתות רלוונטיות, עסק שמפנים אליו אתרים אחרים, עסק שמייצר יחסי גומלין עם לקוחות עסקיים, עם ספקים ועם אתרים משלימים – הוא עסק שגם מוכר יותר, נתפס כאמין יותר, וחשוף פחות לתקלות או למתקפות שונות של מתחרים על המוניטין שלו.

מה היתרונות של קידום אתרים באנגלית?

עוסקים במקביל לקידום אתרים גם בתהליך פרסום בפייסבוק? נעזרים בהתקשרות מול משרד פרסום כדי לשפר שיווק באינטרנט עבור קהל לקוחות ממוקד? פעילים בלינקדאין, באמצעות מייל או באינסטגרם כדי להגיע לקהלים חדשים? לכל אחד מן הערוצים האלו יתרונות משמעותיים, אולם אף לא אחד מהם משתווה ברמת הבשלות ללידים שמייצר עבורכם תהליך קידום אורגני באנגלית לאתרים ברחבי הרשת.

איך כל הקסם הזה קורה, אתם ודאי שואלים. בואו נצלול פנימה ונכיר כמה מן היתרונות המרכזיים של תהליך קידום אתרים אורגני באנגלית. 

יתרון ראשון: רמת הבשלות של קהל היעד שמגיע לאתר

מקדמים אתר באנגלית בצורה אורגנית בדפי תוצאות החיפוש, על מנת להציג את העמודים השונים שבו עבור שאילתות רלוונטיות של גולשים ומתעניינים? אתם ככל הנראה עושים זאת משום שאתם מבינים כי תהליך קידום אורגני הוא ערוץ שמייצר את התנועה של הגולשים בעלי רמת הבשלות הגבוהה ביותר לקבל החלטה ולהתקשר עם בית העסק.

מדוע זה קורה?

משום שגולשים מודעים לעובדה שכאשר מוצגת להם מודעה ממומנת, מישהו שילם על הזכות להיות מוצג בדפי תוצאות החיפוש עבור השאילתא הרלוונטית. לעומת זאת, תוצאה אורגנית בדפי התוצאות נחשבת תמיד להישג של בית העסק, כאילו קיבל אישור מגורם מוסמך ובלתי תלוי, שהאיכויות שלו כה גדולות, עד שכדאי יהיה ונכון יהיה לדרג אותו גבוה בדפי תוצאות החיפוש כדי לייצר ערך מוסף אמיתי לגולשים. חשוב לזכור, כי תפקידו של מנוע החיפוש הוא להשאיר את הגולשים שעושים בו שימוש שבעי רצון, אחרת אלו לא ימשיכו להגיע כדי לעשות בו שימוש, לא יצפו במודעות ופרסומות, ומקור ההכנסה העיקרי של מנוע החיפוש עלול יהיה להיפגע.

יתרון שני: תוצאות אורגניות נתפסות כמהימנות יותר

יכול מאוד להיות, שכדי למכור מוצר שעלותו שקלים בודדים, לא חייבים להיתפס כמומחים הגדולים ביותר בתחום, וניתן להסתפק בפרסום שהוא סטנדרטי. לעומת זאת, כאשר אנחנו מבקשים מן הגולש שמגיע אל האתר שלנו להכניס יד לכיס ולהוציא ממנו אלפים רבים של שקלים, המצב הוא שונה לחלוטים. במצב הזה, אנחנו צריכים לבנות אמון בצורה מדורגת מול הלקוח, להסביר לו שכדאי יהיה לו להתקשר מולנו, שהוא יקבל אחריות על המוצר או השירות שיקבל מאיתנו, שאנחנו מותג מוכר בתחום שבו אנחנו פועלים ועוד.

קידום אתרים באנגלית המבוסס על העקרונות האלו בדיוק משיג את המטרה העיקרית: בניית אמון מול הלקוח. תהליך האופטימיזציה של עמודי האתר, שהוא חלק בלתי נפרד מכל תהליך קידום אתרים באנגלית, הוא תהליך שבו באמצעות טכניקות שונות, משפרים את האמון מול הלקוח. זה מתחיל מטיפול בדף האודות, ודף יצירת הקשר, ממשיך אל אלמנטים שונים כמו הדגשת ההסמכה או ההכשרה של נותן השירות, משם אנחנו ממשיכים לפרופיל האזכורים והקישורים של המותג, לאופן העיצוב של האלמנטים השונים באתר, להשקעה אמיתית באיכות התוכן, ביצירת היררכיה נכונה לאתר, באבטחת האתר ובעוד אלמנטים רבים אחרים, שמאפשרים למותג להיתפס כמהימן יותר ואמין יותר.

יתרון שלישי: הגדלת שיעורי ההמרה

כאשר מציינים התייחסות למושג שיעור המרה, בדרך כלל מתכוונים ליחס שבין כמות הגולשים שביקרו באתר והחליטו לבצע פעולה כלשהי, ובין מספר הגולשים שביקרו באתר באופן כללי בפרק זמן נתון. ניתן לומר, כי קמפיין אפקטיבי, שבנוי היטב, ומעוצב נכון תהליכית וגרפית, הוא תהליך שבו שיעורי ההמרה הם גבוהים ביחס לשור באותה נישה.

המלחמה של המשווקים האינטרנטיים על הביצועים של שיעורי ההמרה היא המלחמה העיקרית שלהם. מרבית המשאבים של משווקים אינטרנטיים מושקעים בשיפור יחס ההמרה. בהקשר הזה, חשוב יהיה לדעת כי בין כלל ערוצי השיווק האינטרנטיים, כולל קידום ופרסום אתרים בגוגל ובפייסבוק, שיעורי ההמרה המוצלחים ביותר מושגים, בדרך כלל, באמצעות מתן מענה לתנועה אורגנית של גולשים המגיעה באמצעות מנועי החיפוש. יש לכך, כמובן סיבה טובה: כאשר בית עסק מספק שירות לתנועה אורגנית של גולשים שמגיעה מדפי תוצאות החיפוש, הוא מספק את השירות הזה לגולשים שיודעים היטב מה הם רוצים, שפונים ביוזמתם בזמן שנוח להם אל המותג, ושיש להם כוונה אמיתית לבצע פעולה או לקבל מידע – כוונה עליה הצהירו כאשר ביצעו את שאילתת החיפוש מלכתחילה.

יתרון רביעי: הגדלת הערך הממוצע מלקוח

לא השתכנעתם שקידום אתרים באנגלית הוא תהליך שיוכל לסייע לכם למצות את המשאבים של העסק בצורה אופטימלית? ודאי תסמכו לדעת כי מחקרים רבים ברחבי העולם מצאו, כי לקוחות המתקשרים מול בית העסק לאחר שהגיעו אליו באמצעות תנועת חיפוש אורגנית, הם לקוחות שלא רק נכונים לרכוש יותר, אלא גם מוכנים להוציא על כך יותר כסף בכל רכישה. אלו בדיוק סוגי הלקוחות שבתי עסק מעוניינים לטרגט כחלק ממסע הלקוח שהם מייצרים בתהליך השיווקי שהם מובילים.

יתרון חמישי: קיצור המשפך השיווקי

אי אפשר יהיה להגיד ששיווק באינטרנט ופרסום ממומן לא עובדים. אם הקידום הממומן לא היה עובד, עסקים לא היו נכונים להשקיע בו כל כך הרבה כסף. אז אמנם בתהליך של קידום ממומן, ניתן להתחיל לראות תנועה לאתר זמן קצר בלבד לאחר הגדרת הקמפיין, אך המשפך השיווקי שהוא יוצר הוא ארוך יותר, וזאת משום שקשה לגולשים שהם זרים לחלוטים למותג לתת בו אמון, כאשר המפגש הראשון שלהם עם המותג היה אקראי, ממומן וביוזמת בית העסק.

בקידום אורגני, לעומת זאת, הדברים נראים אחרת. קידום אתרים באנגלית יכול לאפשר לעסקים שמנסים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית של המותגים דוברי האנגלית שלהם, לקצר את המשפך השיווקי, לעזור לגולשים לקבל החלטה ולוותר על שלבים מיותרים במשפך השיווקי, ובאופן כללי, לקצר את המסלול שעובר הלקוח במסע שלו, עד להתקשרות עם בית העסק.

יתרון שישי: הימנעות מתופעת ההקלקות המזויפות

בין אם אתם עוסקים בתהליך קידום אתרי מלונות, ובין אם אתם עוסקים במאמץ של קידום אתרי אופנה, בין אם מדובר בפרויקט קידום אתרי תכשיטים או בפרויקט קידום אתרי חדשות – חשוב לזכור, כי קידום אורגני של המותג שלכם, יסייע לכם לא רק לפנות לקהל היעד הנכון, אלא גם להימנע מתופעת הקליקים המזויפים, המוכרת מעולמות התוכן של הקידום הממומן.

מדוע, בהקשר הזה, קידום אורגני הוא חסין מפני התופעה הזאת?

בין היתר, משום שבעת הצגת התוצאות האורגניות לקהל הגולשים, לא נדרשים בתי עסק לשלם עבור כל הקלקה של הגולש. אמנם צריכה להתבצע כאן השקעה מסוימת בתשתית, אך היא השקעה חד פעמית וזמנית, ולאחריה, כל גולש שיגיע לאתר יהיה חינמי לחלוטין.

יתרון שביעי: משתלם יותר לאורך זמן

בתי עסק מנסים לאתר בכל עת הזדמנויות שונות, שתאפשרנה להם לחסוך בעלויות קבועות או משתנות, במקביל להעלאת ההכנסות. חשוב לזכור, כי זוהי מהותו של העסק: להרוויח יותר, להסתכן פחות, ולהוציא פחות.

אפשר יהיה להגיד כי אחרי ניתוחים משמעותיים, רבים ומגוונים בעולם, מצאו חוקרי דאטה, כי הקידום האורגני, בראיית עלות תועלת, הוא הקידום המשתלם בעולם לאורך זמן. מה זה אומר בפועל? שאם תירצו לנהל מדיניות ארוכת טווח שתסייע לכם להגדיל את העסק, להצמיח אותו ולשפר אותו, השקעה בקידום אורגני תהיה ההשקעה המשתלמת ביותר ביחס לאלטרנטיבות.

זה לא אומר, כמובן, שבקידום אורגני לא צריך להשקיע משאבים, ואפילו משאבים רבים, כדי להצליח ולייצר תוצאות מצוינות, שבעזרתן תגדלנה ההכנסות בעסק. ההפך הוא הנכון. קידום אורגני דורש הרבה מאוד משאבים, תשומת לב, כסף, התקשרות מול גורמים שונים, וגם קשב ניהולי ברמת ההנהלה.

יחד עם זאת, בלא מעט ארגונים ברחבי העולם, שישמו שיטות מתקדמות של קידום אתרים ומתודולגיית ניהול משימות, מבינים כי ההשקעה המסורתית צריכה להסתיים, בטח ובטח אם האזורים המושקעים לא מתנהל, נכון למועד הביקורת, שום פרויקט טכנולוגי עבור המהלך החשוב הזה.

יתרון שמיני: ממצב את המותג שמאחורי האתר כאוטוריטה בתחום

העובדה שתהליך קידום אורגני שמבוצע בצורה נכונה, יכול לתרום לקידום עמודי האתר השונים שלכם עבור ביטויים רבים מאוד, עם נפחי חיפושים נמוכים יחסית, היא עובדה ידועה שלא צריך לדעת לשים על השולחן.

בתהליך קידום אתרים אורגני אנחנו משקיעים בכל מה שיכול להפוך את המותג למותג מצליח. ההשקעה הזאת, חשוב לדעת, מגיעה כיוון שעסקים סבורים שמותגים שממצבים את עצמם כמומחים בתחום העניין, הם עסקים שמצליחים יותר. הווה אומר, שכדי להצליח ולהעלות את השכר שלכם במשא ומתן עיקש על רמת המומחיות שלכם בנושא, חשוב לדעת גם לשחרר, ולהותיר את לעסק למצב את עצמו תוך כדי תנועה, ובאמצעות מקרי בוחן שכדאי ישקפו נכונה את הערכים של המותג.

איך קידום אתרים באנגלית יכול לסייע לך?

התחרות הגוברת על ליבו של הצרכן ברשת רק מתעצמת מיום ליום. בלי דרך שיטתית, סדורה ומתועדת לשיפור הנוכחות של האתר בקהילות הדיגיטליות דוברות השפה האנגלית, קשה עד בלתי אפשרי יהיה לייצר הישגים לאורך זמן.

קידום אתרים באנגלית הוא בראש ובראשונה תהליך שיאלץ את בית העסק לחשוב מחדש על הכל: אילו תכנים אינם עוד רלוונטיים באתר? אילו תכנים צריך לחזק? אילו עמודים אפשר לאחד? אילו עמודים כדאי להסיר? אילו קשרים כדאי לרקום עם קולגות בתחום?

יש, כמובן, עוד אינספור החלטות שצריך בית העסק שרוצה להתקדם במנועי החיפוש לקבל, אולם מוסכם על הכל שקידום אתרים הוא תהליך שמייצר את המסגרת הנחוצה להבניית הפעולות האלו בתוכנית סדורה. בניגוד לקידום ממומן בגוגל, פרסום בפייסבוק, או אפיקים אחרים של שיווק באינטרנט, בהם אפשר להצליח גם בלי שלב מקדים של אופטימיזציית האתר, הרי שתהליך קידום אתרים בגוגל יכול להצליח רק אם באתר בוצעו השינויים הדרושים, על מנת לייצר למגיעים אליו חווית שימוש טובה, ומענה איכותית לכוונת החיפוש שלהם.

איך עושים קידום אתרים באנגלית?

כאשר בית עסק פועל לקידום אתר אינטרנט בשפה האנגלית במנועי החיפוש, הוא צריך לדאוג להשקיע את המשאבים הדרושים בחמישה אזורי מיקוד: אסטרטגיית תוכן, ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש, בניית פרופיל קישורים, פעילות בערוצי הסושיאל, ושיפור חווית המשתמש. 

מאחר שבשפה האנגלית, אלגוריתם הדירוג של גוגל נחשב לאלגוריתם מתקדם, לומד וכזה שמשתפר מיום ליום, הרי שאתרים הכתובים באנגלית צריכים להיות חוד החנית של האתרים ברשת מבחינת כל אחד מחמשת הרכיבים שצויינו.

בואו נכיר את העבודה העיקרית שצריכה להתבצע בעולמות התוכן האלו:

בניית אסטרטגיית תוכן – כאן נדרש בת העסק לבצע מחקר מעמיק ומקיף של ביטויי מפתח אותם מחפשים הגולשים כאשר הם מנסים לאתר מידע הקשור למוצרים או השירותים שבית העסק מספק. נפח החיפושים עבור כל ביטוי, ביטויים משלימים נוספים, רמת התחרות על הביטוי, כוונת החיפוש שעומדת מאחורי הביטוי, העונתיות של הביטוי, כמות התוכן הקיים ברשת עבור הביטוי, כמות תוצאות החיפוש המוחזרות לגולש – כל אלו פרמטרים חשובים שיש להתחשב בהם בעת גיבוש רשימת התכנים ותוכנית התוכן להטמעה באתר.

ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש – אתר אינטרנט יכול להיות עשיר בתוכן, אולם כאשר התוכן לא מותאם לסריקה חכמה של מנועי החיפוש, הערך המוסף של האתר עלול שלא לבוא לידי ביטוי במפגש עם הגולשים. ביצוע אופטימיזציה של האתר לדפי תוצאות החיפוש הוא תהליך שכולל פעולות כמו טיוב תגיות המטא של עמודי האתר, שיפור מהירות הטעינה של עמודי האתר, עיבוי פרופיל הקישורים הפנימיים, חלוקת התוכן בצורה היררכית נכונה, שמירה על היררכיית כותרות תקינה, הנגשת האתר לבעלי מוגבלויות ועוד.

בניית פרופיל קישורים – חברת LangoSEO מתמחה בבניה זהירה, מתונה ואחראית של פרופיל קישורים איכותיים מאתרים בשפה האנגלית. פרופיל קישורים איכותי יכול להעיד בפני מנועי החיפוש על אתר סמכותי, מומחה בתחומו, ומהימן.

פעילות בערוצי סושיאל – כדי להוכיח כי המותג שלכם שווה את הדירוגים שהוא מקבל במנועי החיפוש, חשוב לעבות את המידע המנוהל עליו ברשת, באמצעות פעילות בפרופילים חברתיים שונים. פעילות כזו, מחזקת את המותג ברשת, ומשווה לו מראה אותנטי של מותג פעיל ואיכותי.

שיפור חווית המשתמש באתר – אחרי לא מעט עדכונים שבוצעו בשנים האחרונות, בטח ובטח לאתרים המנוהלים בשפה האנגלית, די ברור שחווית משתמש הופכת להיות פקטור בעל חשיבות בקידום אתרים. הוסיפו לזה את העובדה שתוכן קל יחסית לייצר, וקשה יחסית להחליט אילו משני תכנים איכותי יותר, וכאן חווית הגלישה המוצעת למשתמשים מקבלת משנה תוקף.

לסיכום

מנהלים אתר אינטרנט בשפה האנגלית ומעוניינים לקדם אותו בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש אחרים? אנחנו ב LangoSEO נשמח לספק לכם שירות ולעזור לכם להצמיח את העסק לשלב הבא. פשוט השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה.

המומחים של LangoSEO עונים על השאלות הנפוצות שלכם

התשובה היא שבהחלט כן. גוגל ומנועי חיפוש אחרים שיפרו לאין ערוך את יכולת ההבנה שלהם עבור טקסטים הכתובים בשפה האנגלית, ולכן, קשה הרבה יותר לעשות שימוש בטכניקות מיושנות שאולי עובדות בשפות אחרות.

קידום אתרים באנגלית יוכל לסייע לכם להזרים אל אתר המותג שלכם תנועה איכותית של גולשים, שקל יהיה יותר להמיר ללקוחות משלמים.

קידום אתרים באנגלית נסמך על חמישה מרכיבים: בניית אסטרטגיית תוכן, ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש, בניית פרופיל קישורים איכותי, פעילות בערוצי סושיאל ושיפור חווית המשתמש.

ודאי. הזמן הטוב ביותר להתחיל תהליך של קידום אורגני הוא שלב הבניה והתכנון של האתר.

דילוג לתוכן