קידום אתרים באיטלקית

הכלכלה האיטלקית נחשבת לאחת משלוש הכלכלות החזקות באיחוד האירופית ונמנית על הכלכלות הגדולות בעולם. עם תעשיה מודרנית, מגוון רחב של תחומי פעילות, ופוטנציאל גדול להמשך ההתפתחות בשנים הקרובות, לא פלא שבעלי עסקים רבים בוחרים למקם את מרכז הכובד שלהם דווקא באיטליה.

אם גם אתם מנהלים נכסים דיגיטליים באיטליה או באחת מן המדינות דוברות האיטלקית כמו שוויץ, מונקו, סן מרינו ומלטה, ואתם מעוניינים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם ברשת, אם ניסיתם את מזלכם מול חברות פרסום באינטרנט ואתם זקוקים לתוצאות טובות יותר, המאמר הזה הוא בדיוק הכתובת עבורכם. במאמר הזה ננסה להסביר מה צריך להעסיק בעל עסק שמעוניין להשקיע משאבים בקידום אתר בשפה האיטלקית במנועי החיפוש השונים, האם ישנה חולפה טובה לתהליך שיווק באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות, כיצד קידום אורגני יוכל לסייע לעסק שלכם לצמוח, ומהם הדגשים שחשוב לשים אליהם לב כאשר מקדמים אתרים בשפה האיטלקית.

מילה אחת עלינו לפני שנתחיל

חברת LangoSEO מתמחה בקידום אורגני של אתרים בשפות זרות בחו"ל, תוך בניית אסטרטגיה פרטנית ומקיפה לכל עסק ועסק. אנחנו מבינים כי בלי תשתיות על הקרקע הלוקאלית, כל ניסיון לשווק אתרים בחו"ל הוא בבחינה יריה באפילה. לכן, אנחנו נסמכים על תשתיות חזקות, רשת קשרים עניפה, עובדים הפרוסים בכל העולם, וכן משקיעים באופן מתמיד בלמידה ויצירת נכסים, שיעזרו לנו לעזור לכם, להפוך למותג בתחום העיסוק שלכם.

קידום אתרים באיטלקית הוא לא עניין של מה בכך. כשיוצאים לדרך עם פרויקט כזה, צריך לדעת היטב מה עושים. בניגוד לתחומים אחרים, קידום אתרים הוא תחום שבו אם נותנים למי שאינם בעלי מקצוע מנוסים להוביל אותו, עלול להיגרם נזק בלתי הפיך לאתר. ובכן, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

אז איך מקדמים אתרים באיטלקית? האם קידום אתרים באיטליה שונה מתהליך זהה במדינות אחרות? איך יוצאים לדרך במשימה הזאת? כל הפרטים בגוף המאמר הזה.

יצירת קשר

מאמרים מומלצים

קידום אתרים באיטלקית - רקע כללי

לשפה האיטלקית ישנה השפעה נרחבת בתרבות המודרנית והיא נמצאת בכל מקום: בתרבות, בקולנוע, בקולינריה, בתחום הקפה, בתחום האופנה ובתחומים רבים נוספים. האיטלקית היא שפה מיוחדת, ויש מליונים רבים של אנשים בעולם שדוברים אותה כשפת אם.ובכן, חלק ניכר מתנועת הגולשים שמגיעה לאתרים דוברי איטלקית בעולם, מקורה במנועי החיפוש הגדולים, ובפרט בגוגל, מנוע החיפוש המשמעותי והחשוב ביותר בעולם. היכולת של בית עסק לפנות אל קהל יעד חם, שמחפש כרגע את השירות או המוצר שהוא נזקק לו, בשפה האיטקלית, משפרת לאין ערוך את סיכויי המכירה של מי שמקדם אתרים באיטלקית במנוע החיפוש.

קידום אתרים באיטלקית הוא תהליך שמצריך היערכות מתאימה באוסף של תחומים: עליכם יהיה למצוא יוצרי תוכן שדוברים איטלקית כשפת אם, לבצע אופטימיזציה נכונה ולשלב אלמנטים לוקאליים באתר שמתייחסים לכתובות, אזכורים של עסקים אחרים בקרבת מקום, מפות ועוד, וכן להשקיע משאבים ביצירת פרופיל קישורים איכותי מעולמות תוכן רלוונטיים, המצויים במדינות דוברות איטלקית: ספקים, לקוחות עסקיים, קולגות, ועוד.

חשוב יהיה לציין, כי לא מדובר במשימה טריוואלית. מי שלא ערוך לבנות אסטרטגיית תוכן מקיפה בשפה האיטלקית, לבנות קישורים שמקורם מאתרים דוברי איטלקית, ולהתאים את האתר לפעילות הלוקאלית באיזור הגיאוגרפי הנתון, יתקשה מאוד לבצע תהליך של קידום אתרים באיטלקית.

 

מה חשוב לדעת לפני שמתניעים פרויקט קידום אתרים בשפה האיטלקית?

קידום אתרים באיטלקית מצריך תכנון מוקדם. התכנון הזה צריך לכלול, בין היתר, בניית אסטרטגיית תוכן מקיפה ושלמה. כאשר מציינים בניה של אסטרטגיית תוכן, לא מדובר בסיסמה ריקה. בניית אסטרטגיית תוכן צריכה לכלול התייחסות לכלל ביטויי המפתח שחשוב לבית העסק להיות מדורג עליהם במנועי החיפוש, להבין את כוונת החיפוש של הגולשים, להבין מה מעניין ומה מטריד את הגולשים שמחפשים מידע ברשת, אילו תכנים כדאי לכתוב בנושא, עד כמה התחום הוא דינמי ומתפתח, ואילו פורמטים הם הרלוונטיים ביותר לבניית התוכן בנישה.

מעבר לכך, חשוב יהיה שבית העסק ימפה לא רק את התכנים וסוגי התכנים המבוקשים, אלא גם את אנשי המקצוע שיכולים ליצור אותם. האם נדרשת מומחיות מסוימת כדי ליצור את התכנים האלו? האם קיימים ניואנסים שרק דוברי איטלקית כשפת אם יוכלו להכיר? עד כמה יקרה יצירת התוכן בנישה המסוימת? האם נדרש רישיון מיוחד כדי לעסוק בתחום? האם התחום הזה משתייך לתחומים המשפיעים על חיי אדם, היבטים של בריאות או כסף ונכסים, ודורשים שכותבי התוכן בהם יהיו בעלי ההכשרה המתאימה?

לאחר שבית העסק מיפה את עולם התוכן ועולם יוצרי התוכן, יש לתת את הדעת על עולם התקציב. האם קידום אתרים באיטלקית דורש תקציב מיוחד? אם כן, על בית העסק שמעוניין בשירותי הקידום להערך לכך. אין טעם לעשות חצי עבודה בתחום. אם אין לכם אין התקציב הדרוש כדי לבנות אתר עם היררככית תוכן מקיפה ומלאה – אל תצאו לדרך, משום שבסבירות גבוהה תזרקו כסף לפח. קחו גם בחשבון שתהליך קידום אתרים באיטלקית הוא תהליך מתמשך, שבו תחוו לצד העליות המרשימות גם אכזבות קטנות, ותבינו של סל הדרישות הקודם, עליכם יהיה להוסיף גם לא מעט אורך רוח.

מה החשיבות של קידום אתרים באיטלקית?

כפי שציינו קודם לכן, איטליה נחשבת לאח המדינות עם הכלכלות המפותחות בעולם. במדינה כזו, יותר ויותר עסקים מבינים כי הזירה האינטרנטית מציעה מגוון רחב וגדול מאוד של יתרונות, הן לבעלי העסקים והן ללקוחות, שבגללם חלק גדול מן הפעילות העסקית המסורתית, שהתבצעה בעיקר לוקאלית, עוברת לרשת האינטרנט.

כשאלו הם פני הדברים, רבים מן העסקים הפועלים באיטליה ובמדינות אחרות אשר בהן השפה האיטלקית היא השפה הדבורה הראשונה, מנסים להבין מהי הדרך הטובה והאפקטיבית ביותר להזרים גולשים, מתעניינים ולקוחות חוזרים אל אתר בית העסק באונליין.

ישנם, כמובן, ערוצי שיווק רבים ומגוונים, שלכל אחד מהם יתרונות רבים וערך מוסף שהוא מייצר לבעל העסק. אולם, יסכימו ודאי כל מומחי השיווק, כי ערוץ הקידום האורגני הוא ערוץ שמטרגט את קהל היעד האיכותי ביותר, זה שיוזם את הפניה מול בית העסק, שיודע מה הוא מחפש, שמביע אמון בפלטפורמת החיפוש שתציג לו את התוצאות בסדר יורד של רלוונטיות, ושהוא בשל ומוכן לקבל מסרים שיווקיים, בדיוק בזמן שבו הוא מבצע את הפניה.

לכן, לא מעט עסקים שפועלים במדינות דוברות איטלקית מבינים כי ההשקעה בקידום אורגני של האתר במנועי החיפוש השונים, יכולה לייצר ערך מוסף אמיתי לעסק, ולהזרים אליו קהל של מתעניינים ופונים, בדיוק בזמן שבו מתאים לקהל היעד הזה, להיות חשוף למסרים שיווקיים.

זאת גם הסיבה, שבעלי עסקים רבים בוחרים להתניע תהליך של קידום אתרים באיטלקית בעסק שלהם. תהליך שמטרתו למפות את הצרכים של קהל יעד, ליצור עבורו את התוכן האיכותי ביותר, ואז לבצע את כלל הפעולות הדרושות, על מנת לשכנע את מנועי החיפוש השונים, שאתר המותג, הוא האתר המתאים ביותר להצגה ללקוח, וזה שיוכל לתת לו את המענה האיכותי ביותר לכוונת החיפוש שלו.

מה היתרונות של קידום אתרים באיטליה?

למה לבית עסק להשקיע בקידום אתר המכיל תכנים בשפה האיטלקית? אילו יתרונות יכול תהליך קידום איכותי לייצר עבור בית העסק הזה? כדי להבין זאת, חשוב יהיה להכיר כמה וכמה תכונות של קידום אתרים אורגני באופן כללי.

 

יתרון מספר 1: הגברת האמון של הגולשים במותג

חשבו על זה: בפעם האחרונה שעשיתם שימוש במנוע החיפוש, ודאי לא שמתם לב לכך שבאופן כמעט אוטומטי דילגתם מעל המודעות הממומנות, ונפניתם לבדוק את תוצאות החיפוש האורגניות. מדוע עשיתם זאת? משום שבאופן אוטומטי אנשים נוטים לתת אמון בתוצאות חיפוש שנחזות לאובייקטיביות, כלומר, כאלו שמי שהחליט לדרג אותן לפי רמת הרלוונטיות הוא מנוע החיפוש, שהוא גוף חסר פניות. לעומת התוצאות האורגניות האלו, בתוצאות הממומנות קשה לגולשים יותר לתת אמון, משום שדי ברור שהמיקום שלהן נקבע הודות לתשלום שהועבר לפלטפורמה בגין פרסום מודעה.

לכן, כאשר אתם משקיעים ומבצעים תהליך של קידום אתרים במנועי החיפוש, אתם בראש ובראשונה מייצרים חיבור ואמון רב יותר ם קהל הגולשים המגיעים לאתר.

יתרון מספר 2: שיפור שיעורי ההמרה של הגולשים המגיעים באמצעות התנועה הזאת

אחרי הכל, שיווק דיגיטלי הוא משחק של שיעורי המרה. בכל קמפיין שיווק דיגיטלי, ולא חשוב היכן הוא מתבצע, האם הוא ממומן או אורגני, מתבצע ברשתות חברתיות, במייל או במנוע החיפוש, מתקיים משפך שיווקי, וכל המטרה כולה של הקמפיינר היא להוריד עלויות, למקסם הכנסות ולשפר את שיעורי ההמרה של גולשים משלב אחד לשלב הבא.

אחד היתרונות המרכזיים שמאפיינים את ערוץ הקידום האורגני באיטלקית הוא שיעורי ההמרה הטובים יחסית אל שאר ערוצי השיווק. זוכרים שדיברנו בסעיף הקודם על יצירת אמון מול קהל היעד? הדברים, כמובן, קשורים זה בזה. ככל שהאמון גדול יותר, כך גם שיעורי ההמרה טובים יותר.

יתרון מספר 3: תהליך קידום אתרים באיטלקית יעזור לכם להיות מדורגים גם על ביטויים אותם לא מיפיתם

כן, זה עובד כמו קסם. אתם משקיעים בתהליך קידום אורגני בקידום של מילות מפתח מסוימות, ומנוע החיפוש מתרשם שהמותג שלכם יכול לתת מענה איכותי למילות מפתח נוספות.

יתרון מספר 4: לקידום אתרים אורגני יש ערכים מוספים גם מעבר לשיווק עצמו

תהליך קידום אורגני של אתר במנועי החיפוש, כולל בתוכו, בדרך כלל, גם שלב קריטי וחשוב להצלחת תהליך הקידום: שלב האופטימיזציה של עמודי האתר לתצוגה בדפי תוצאות החיפוש. בשלב הזה, מבוצעות פעולות רבות ומגוונות שתפקידן לסייע ולתווך בין עמודי האתר השונים למנוע החיפוש.

בין יתר הפעולות האלו, ניתן למצוא את התאמת האתר לתצוגה במכשירי מובייל, שיפור מהירות הטעינה של עמודי האתר, שדרוג חווית המשתמש, בניית היררכיית ניווט נוחה בין העמודים השונים, שימוש בתגיות מטא על מנת להניע גולשים לפעולה, חלוקת התוכן באתר לחלקים נפרדים עם כותרות וכותרות משנה, שימוש בקישורים פנימיים על מנת לייצר מסעות לקוח באתר ועוד.

כל אחת מן הפעולות שהוזכרו כאן היא פעולה, שלצד התרומה שלה לקידום האתר במנועי החיפוש, מייצרת גם לא מעט ערך מוסף למשתמש בקצה, שמגיע לבקר באתר, וזאת ללא קשר לקידום אורגני או שיווק דיגיטלי.

יתרון מספר 5: ערוץ הקידום האורגני יכול להוות ערוץ משלים לערוצי תנועה אחרים

קידום אתרים באיטלקית, או נכון יותר, קידום אתרים אורגני באיטלקית, הוא מרכיב חשוב ביותר ל… קידום אתרים ממומן באיטלקית. נשמע מוזר, נכון? בואו נצלול פנימה כדי להבין למה הכוונה.

חישבו לרגע, מה קורה במסע הלקוח, כאשר גולש פוטנציאלי פוגש במקרה מודעה ממומנת המיועדת עבורו. הוא יכול לבחור להקליק על המודעה, לקרוא אותה, וללמוד כי היא אכן מייצרת הצעת ערך רלוונטית עבורו. אלא שבשלב זה הגולש לא תמיד בשל לקבל את ההחלטה על רכישת המוצר או השירות אליו נחשף, והמכירה יכולה בפועל להתבצע רק באחד מן המפגשים הבאים של המותג עם הלקוח הפוטנציאלי.

כיצד תוכלו להגדיל את הסיכוי למפגש כזה בעתיד? כמובן, באמצעות תהליך קידום אורגני, שיאפשר לאותו גולש שרוצה להשלים פרטים ולברר סוגיות שונות, להגיע אליכם, אם באמצעות חיפוש שם המותג שלכם, ואם באמצעות שימוש בביטויי חיפוש כלליים יותר, המתייחסים לנישה בה אתם פועלים.

יתרון מספר 6: לטווח הארוך, מדובר בהשקעה המשתלמת ביותר

בואו נשים את הדברים על השולחן: בסופו של יום, עסק אמור להיות מונע משיקולים כלכליים, ולבחון את ההוצאות וההכנסות שלו בכל עת. לכן, עסקים שיש להם כוונה לפעול לטווח הארוך (ולא כל העסקים הם כאלו. יש עסקים שמראש מודעים לכך שיפעלו באופן זמני), חייבים למצוא את הדרך המשתלמת ביותר לשווק את המוצרים או השירותים שהם מציעים.

מבין כלל ערוצי השיווק הקיימים, בראיית עלות תועלת, נחשב הקידום האורגני במנועי החיפוש, לאפיק ההשקעה המשתלם ביותר. הסיבה לכך היא ברורה: עבור השקעה חד פעמית וגדולה אמנם יחסית בתשתית, מקבל בית העסק תנועה של גולשים, שמביעים אמון במותג, שמעוניינים במידע או בהתקשרות מול בית העסק, ובדיוק בזמן בו הם פונים לבית העסק הזה. שיטת השיווק עליה נסמך קידום אתרים באיטלקית היא היא שיווק במשיכה, כלומר, ביוזמת הלקוח, ושיווק כזה – סיכויי ההצלחה שלו בהגדרה הם גבוהים יותר.

יתרון מספר 7: תנועה אורגנית לאתר אינה נפסקת עם סיום הקמפיין

חשבו לרגע מה קורה לאתר באיטלקית עם קמפיין בפייסבוק שהוא פעיל ומזרים אליו לקוחות. חשבו מה יקרה עם אותו קמפיין אם בעל העסק יחליט שהוא מפסיק את הזרמת הכסף אליו. תנועת הגולשים שמגיעה כתוצאה מן הקמפיין תיפסק באופן מיידי, ובהעדר ערוצי תנועה אחרים לאתר, סביר שתיפסקנה גם המכירות לקהל היעד של בית העסק.

האם הדבר דומה גם בקידום אורגני של אתרים? התשובה היא, כמובן, שלילית. בקידום אתרים באיטלקית, משקיעים הבעלים של העסק בתוכן, קישורים, אופטימיזציה, אזכורים וסיגנליים חברתיים, והאפקט של כל אלה, לא נעלם עם הפסקת ההשקעה ביום בהיר אחד.

לכן, מי שבוחר להשקיע את המשאבים של העסק בקידום אורגני, יכול להיות סמוך ובטוח שהתוצאות של ההשקעה הזאת תלוונה את העסק עוד תקופה.

יתרון מספר 8: קידום אורגני מתאים במיוחד ללקוחות חוזרים

בתהליך קידום ממומן, על מנת שגולש שביקר כבר באתר העסק יחזור אל בית העסק, הוא נדרש להחשף שוב למודעה, ולהחליט שוב להקליק עליה. אם אכן שני התנאים האלו התקיימו, ישלם בית העסק עבור כל הקלקה כזאת של הגולש, בלי קשר לעובדה שהגולש כבר מכיר את המותג, והמודעה לא תרמה לו בהקשר הזה.

בקידום אורגני הדברים עובדים אחרת. אמנם בעל העסק צריך להשקיע בתשתית כך שעמודי האתר יגיעו למקומות ריאליים בדפי תוצאות החיפוש עבור ביטויי מפתח מעניינים, אך מרגע שהדירוגים האלו אכן הושגו, התנועה של גולשים לאתר הינה חינמית וללא עלויות נוספות.

איך קידום אתרים באיטלקית יכול לסייע לך?

אחרי שהבנו מהם היתרונות של קידום אתרים באיטלקית, בואו ננסה להבין כיצד בית עסק הפועל באיטליה או במדינה אחרת דוברת איטלקית, יכול להסתייע בקידום אורגני כדי להצעיד את בית העסק, צעד אחד קדימה.

ראשית, תהליך קידום אורגני מייצר לבית העסק ביטחון שהעסק ימשיך לקלוט לידים איכותיים בדמות גולשים שחיפשו את השירותים שבית העסק מציע. לא מדובר בעניין מובן מאליו. לקוחות הם החמצן של בית העסק, ובהעדר תנועה של גולשים שניתן להמיר להיות לקוחות משלמים, אין לעסק כל זכות קיום.

שנית, בית העסק, שמשקיע בקידום אורגני של אתר בשפה האיטלקית, מייצר שיפורים קטנים ומתמשכים, שעוזרים לייצר חווית משתמש טובה יותר. משתמשים מרוצים יותר הם משתמשים שקל יותר להפוך ללקוחות משלמים, ולכן, גם באופן עקיף, קידום אתרים באיטלקית הוא פרויקט שיוכל להפוך את שיטות השיווק בעסק לאפקטיביות הרבה יותר.

דרך נוספת שבה קידום אורגני יוכל לסייע לבית העסק שלכם, היא באמצעות בניית שם ומוניטין לאורך זמן. כאשר גולשים רואים שעבור שאילתות חיפוש כלליות ופופולריות במיוחד, שם המותג שלכם מופיע שוב ושוב בדפי תוצאות החיפוש בדירוגים גבוהים, הם מסיקים מכך שאתם מהווים שחקן מרכזי ולגיטימי בנישה, ולכן החסמים שבהתקשרות מולכם הולכים ונעלמים.

איך עושים קידום אתרים באיטלקית?

כדי להפוך את תהליך קידום האתרים שלכם בשפ האיטלקית לתהליך אפקטיבי, עליכם יהיה לדאוג לחמישה עולמות תוכן חשובים: בניית תוכנית תוכן מבוססת אטסטרטגיה על בסיס מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים מעמיקים, ביצוע אופטימיזציה טכנית ולוגית לדפי האתר כך שיוצגו טוב ונכון יותר בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, בניית פרופיל קישורים ואזכורים איכותי ורלוונטי, מגוון ואותנטי, שיפור חווית המשתמש באתר, והגברת הסיגנליים החברתיים של המותג.

התזמור של חמשת העולמות האלו גם יחד, חייב להתבצע על פי תעדוף, שיתחשב גם במצב הנוכחי של האתר, וגם בסביבת התחרות. אין נוסחת קסם מדויקת. ההשקעה של מותג מסוים בתוכן היא נגזרת של פרמטרים שונים, כמו מידת השינויים המתקיימים בנישה, כמה תוכן מפרסמים המתחרים, מי יכול בכלל ליצור את התוכן, עד כמה קשה ליצור את התוכן הזה, כמה עולה לייצר תוכן כזה ועוד.

לסיכום

מבינים כי הנכס הדיגיטלי שאתם מחזיקים במדינה בה השפה האיטלקית היא שפה מדוברת, יכול להניב לכם הרבה כסף? אנחנו ב LangoSEO נשמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם לקדם את האתר הזה, בצורה אורגנית בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים.

 כמו תמיד, חברת LangoSEO שמחה לטפח את הקשר מול הגולשים שלה, ומאמינה בהחזרת הערך אל הלקוחות עצמם. זאת הסיבה, שגם כאן בחרנו ארבע שאלות נפוצות שלכם הגולשים, שנשמח לענות עליהן כאן:

 

המומחים של LangoSEO עונים על השאלות הנפוצות שלכם

קידום אתרים בארצות דוברות איטלקית, הוא לא סט של הוראות תיאורטיות שכל אחד יכול לבצע. כדי לקדם בצורה אפקטיבית אתרים באיטלקית, חשוב להחזיק בנכסים משמעותיים בארץ היעד, ביצירת קשרים שוטפים עם עסקים מקומיים, בהיכרות עם מגוון מוסדות, אירועי תרבות, מקומות בילוי, ועוד. לא מדובר במשימה שגוף בלי משאבים ראויים ונכסים מנוהלים במדינות דוברות איטלקית, יוכל לבצע באפקטיביות.

לצד היתרונות הרבים והמגוונים של תהליך קידום אתרים באיטלקית, הבולט שבהם, הוא יכולת שלכם כעסק לייצר נכס לאורך זמן, שמייצר הכנסות שוטפות, איכותיות ויציבות לבית העסק, עם השקעה סבירה של משאבים, ורמת וודאות גבוהה לגבי ההכנסות הצפויות.

בהחלט. אחת התופעות הפחות רצויות של תהליך שיווק מקביל לזה האורגני, תהליך של שיווק ממומן, הוא תופעת ההלקות של מתחרים על מודעות פרסומיות של מותגים שונים. כידוע, בתהליך קידום ממומן, כל הקלקה של גולש משמעה תשלום של בית העסק לפלטפורמה בה מבוצע הפרסום. בתהליך קידום אורגני, תנועת הגולשים היא חינמית.

קידום אתרים בארצות דוברות איטלקית הוא שם כולל לאוסף של טכניקות מעולם בניית התוכן, הקישורים האופטימיזציה, הסיגנליים החברתיים וחווית המשתמש, שנוקטים בהם מקדמי אתרים, במטרה להגדיל את הנוכחות של עמודי האתר בדפי תוצאות החיפוש.

דילוג לתוכן