קידום אתרים בסינית

סין היא הכלכלה הגדולה ביותר בעולם במונחים של תמ"ג לפי שווי כוח קניה והשניה בגודלה בעולם אחרי ארצות הברית במונחים של תמ"ג נומינלי. כך או כך, אתם ודאי מבינים שהרבה מאוד כסף זורם במדינה הזאת, שלא מפסיקה להמשיך ולהתפתח.

העובדה שבסין למעלה מ 1.4 מיליארד תושבים הופכת אותה למדינה נחשקת עבור משווקים שונים ואנשי עסקים. בשנים האחרונות, יותר ויותר יזמים עסקיים פונים לייצר ואף לשווק בסין, ולכן, הביקוש לשירותי קידום אתרים בסין רק עלה.

חברת LangoSEO מתמחה בקידום אתרים אורגני בסין. אם אתם רוצים לשפר את הנוכחות שלכם במנועי החיפוש בסין, כדאי יהיה לכם לפנות למומחים בתחום. הסיבה היא שסביבת הפעילות בסין בכל הקשור למנועי החיפוש ולשיווק באינטרנט היא שונה מן הסיבה המערבית. לא רק היבטים של צנזורה ושמירה על כללים נוקשים, אלא גם החלטות עסקיות שחשוב לדעת לקבל, כמו פעילות טכנולוגית לוקאלית, רכישת דומיינים מספקים סיניים, בחירה במנועי החיפוש הפופולריים, והיכרות עם מנגנוני הדירוג הפנימיים בסין. – כל אלו הם פקטור חשוב להצלחה של פרויקט קידום האתר שלכם בסין הרחוקה. אל תתנו לגורם לא מקצועי להוריד את ההשקעה שלכם לטמיון. עשו זאת כמו שצריך, מגורם בקיא בסביבת התחרות, שצבר לא מעט ניסיון וקילומטראז בתחום. רוצים לשמוע עוד על קידום אתרים בסין? צרו איתנו קשר בתחתית העמוד הזה, ויותר מנשמח לשוחח אתכם.

יצירת קשר

מאמרים מומלצים

קידום אתרים בסינית - רקע כללי

התנאים הסביבתיים של קידום אתרים בסין הם שונים לחלוטין מאלו המוכרים לכם ממדינות מערביות. לפני שיוצאים לדרך עם פרויקט קידום אתרים סיניים, חשוב מאוד להכיר את המגבלות ותנאי הפתיחה, בעיקר כדי לדעת במה חשוב להשקיע ומה יעזור פחות לתהליך הקידום.

 

אז ראשית, גוגל, מה שמוכר לכולנו כמנוע החיפוש הגדול בעולם, ושרוב הפרויקטים לקידום אתרים המבוצעים בעולם מתמקדים בשיפורים של דירוגי אתרים בדפי תוצאות החיפוש שלו, הוא כבר לא שחקן רלוונטי במגרש של קידום אתרים, כשהוא מבוצע בסין. אחרי שנים של אונ אנד אוף, עם הסכמות והעדר הסכמות על פיתוח מנוע חיפוש מיוחד שיאפשר צנזורה, נפרדו דרכיהם של גוגל וסין וכיום, משווקים, שמעוניינים לקדם אורגנית אתרי אינטרנט בסין, צריכים להשקיע את עיקר המשאבים שלהם בבבאידו (Baidu) – חברת הענק הסינית, שבין היתר מפעילה מנוע חיפוש משוכלל (אבל לא משוכלל כמו גוגל – תשארו איתנו, מדובר כאן ביתרון גדול).

 

מה עוד כדאי לדעת על קידום אתרים בסינית? אם אתם מעוניינים לייצר תוצאות מעולות לתהליך הקידום שלכם, חשוב יהיה לכם לדעת, כי תהליך הקידום יהיה אפקטיבי הרבה יותר אם תבחרו לרכוש את כל מה שנוגע לתפעול האתר לוקאלית, בסין עצמה. זה אומר, שירות אחסון סיני, דומיין סיני, ותשתיות סיניות.

מה החשיבות של קידום אתרים בסינית?

ציינו קודם לכן, בפתיח, את המספרים המדהימים בכל הקשור לכלכלה הסינית, והצמיחה המהירה של סין. מה שחשוב עוד לדעת על סין הוא שלא רק שמדובר באחת הכלכלות החזקות בעולם, אלא גם שפוטנציאל הצמיחה שלה הוא גבוה.

 

מדוע הנתון הזה הוא חשוב למי שמעוניין לקדם אתרים בסין? משום ששוק במצב של צמיחה הוא שוק שמייצר הזדמנויות עסקיות, ורמת התחרות בו מאפשרת עדיין כניסה של שחקנים חדשים. זיהוי הנקודות בהן התחרות היא נמוכה, ובראיית עלות תועלת כדאי יהיה להשקיע משאבים נאותים כדי לייצר הישגים בתהליך הקידום, הוא המרכיב המרכזי בבנית אסטרטגיה מנצחת.

 

הוספיו לזה את העובדה שיותר ויותר אזרחים סיניים מתחברים לרשת האינטרנט, ולומדים על העולם המקוון, בין היתר, באמצעות שימוש במנועי החיפוש, ותוכלו גם אתם להגיע למסקנה, כי מדובר בשוק בצמיחה, שניתן יהיה לתעל אותו לצמיחה גם של העסק שלכם.

מה היתרונות של קידום אתרים בסינית?

קיבלתם את ההחלטה להשלים עם כללי המשחק, אתם מודעים למגבלות השונות, ומעוניינים לצאת לדרך עם פרויקט קידום אתרים בסינית? קודם כל, הרבה הצלחה. עשיתם, ככל הנראה, החלטה נכונה שתשנה את החיים שלכם מקצה לקצה, ותחשוף אתכם לקהלי יעד חדשים.

כעת, בואו נצלול פנימה, וננסה למפות את היתרונות השונים שקידום אתרים בסינית יוכל לייצר עבורכם:

 

יתרון מספר 1: הגעה אל קהל יעד במימדים גדולים מאוד

שיווק באינטרנט הוא באופן עקרוני הניסיון לחבר בין מותג לקהלי יעד רלוונטיים. מנהלי המותג היו רוצים, מן הסתם, להגיע אל קהלי היעד הגדולים ביותר שעדיין רלוונטיים להצעת הערך שהוא יכול לספק. ובכן, כשמדובר בשוק הסיני, או נכון יותר, שוק משתמשי מנועי החיפוש הסיניים, מדובר בקהל יעד עצום.

מספרים כל כך גדולים של משתמשים במנוע החיפוש, יכולים לאפשר לכולם לעבוד. גם אם תתמקדו בביטויי חיפוש נישתיים מאוד (נרחיב על כך בהמשך), עדיין תצליחו להזרים לא מעט תנועה אורגנית של גולשים אליכם לאתר, מה שיאפשר לכם להציע להם הצעות ערך שונות, ולהמיר אותם ללקוחות משלמים.

יתרה מכך, כאשר אתם מכוונים לקהל יעד שעושה שימוש ב – Baidu בעת החיפוש, קהל היעד הרחב שאליו כיוונתם, הוא גם קהל יעד שמחפש עכשיו וכאן את המוצר או השירות שאתם מציעים. לא מדובר בעניין מובן מאליו. כאשר אתם משקיעים זמן וכסף כדי לייצר קריאטיב ולהגדיר מודעות במסגרת פרסום בפייסבוק, ייתכן בהחלט שאתם מגיעים אל קהל יעד בזמן שלא בדיוק מתאים לו. מתודה כזאת נקראת פרסום בדחיפה, ואחד החסרונות העיקריים שלה, הוא שהרבה יותר קשה לשכנע את הלקוח להעניק לכם את הקשב הראוי. לעיתים, שההפרעה ללקוח הפוטנציאלי בקצה היא ממש מוגזמת ומתבצעת בזמן קריטי ולא נכון, אתם עלולים להשיג תוצאה הפוכה, ולהשניא את עצמכם על הלקוח.

יתרון מספר 2: מיקוד בקהל יעד רלוונטי על אף המספרים העצומים

כמעט בכל אפיק שיווק מתקיים המתח הרגיל שבין למצוא קהל יעד גדול ככל האפשר, ובין, מצד שני, למקד את השיווק במי שסיכויי ההתקשרות מולו הם ממשיים ושווים את המאמץ. היתרון הגדול בתהליך קידום אתרים בסינית, הוא העובדה שתהליך קידום כזה מאפשר לאזן בין שני עולמות התוכן האלו. מצד אחד, מדובר במספרים גדולים מאוד של משתמשים וחיפושים באחת הכלכלות הגדולות בעולם. מצד שני, עצם העובדה שהגולשים הם אלו שיוזמים את ההתקשרות באמצעות חיפוש ממוקד אחר מידע, פעולה, טרנזקציה כספית או אחר, היא זאת שמאפשרת למקד את תהליך השיווק בקהל היעד הרלוונטי ביותר.

חשוב יהיה לשים גם את זה על השולחן: לא רק עצם החיפוש יכול להעיד על כוונת הגולש, אלא גם האופן שבו עושה זאת הגולש. חיפוש טקסטואלי יאפשר לנתח את מילות החיפוש ולשער מה הייתה כוונת החיפוש המקורית. חיפוש אחר תמונה יגלה, ברוב המקרים, שהגולש מחפש אחר מוצר ספציפי או אובייקט קיים כלשהו. חיפוש קולי אולי ירמז שהגולש נמצא בדרך, וזו הדרך הנוחה ביותר עבורו לבצע חיפוש דחוף.

לכן, עצם העובדה שמדובר באפיק בו מבוצע חיפוש ביוזמת הלקוח הפוטנציאלי, ולא, למשל, יוזמה של משרד פרסום למתן שירותי דיגיטל באינסטגרם, יכולה לעזור לבית העסק למקד את המאמצים השיווקיים שלו בקהל יעד מפולח היטב.

יתרון מספר 3: מיצוב העסק שלכם בעולם הגדול

יתרון נוסף של קידום אתרים בסינית הוא, כמובן, העובדה שהצלחה בתהליך כזה, יכולה לעזור לכם למצב את בית העסק כמוביל בתחומו. כאשר מדובר בסין, אחת המדינות המשפיעות בעולם על המסחר ברשת, אי אפשר להפריז בחשיבות של הדבר הזה.

מיצוב העסק באמצעות טכניקות שונות של קידום אתרים יוכל לסייע לכם לייצר מכירות עקיפות ולא רק מכירות ישירות. במה מדובר? כאשר גולשים נחשפים לשם המותג שלכם כשהם מבצעים חיפושים כלליים בנישה שלכם, הם שומרים לעצמם בראש זיכרון כלשהו משם המותג שלכם. כאשר הם מגיעים שוב לאחר פרק זמן מסוים עם כוונת רכישה אמיתית, ושם במותג שלכם צץ בחיפוש פשוט, הרבה יותר קל לייצר אצל הגולשים האלו אמון – שמוביל פעמים רבות, למכירות משמעותיות.

 

יתרון מספר 4: תוכלו להפוך לכתובת של חיפושים רלוונטיים נוספים

אולי היתרון החשוב ביותר בקידום אתרים, בטח ובטח בקידום אתרים בסינית, הוא העובדה שבקידום אתרים אורגני, אנחנו מלמדים את מנוע החיפוש מה ניתן למצוא באתר שלנו, ואז כל החיפושים הרלוונטיים של גולשים הם פוטנציאל לא רע להיכנס לרשימת החיפושים שעבורם מוצגים דפי האתר.

בואו נסביר זאת בצורה אחרת: כאשר גולש עושה שימוש במנוע החיפוש ומבצע שאילתא, הוא זה שבוחר כיצד לבצע אותה. ייתכן שהוא ירצה להשתמש במילה כללית, להיכנס לאתר ושם לבצע את הניווט בפנימי. בפעמים אחרות, הוא יבקש לבצע חיפוש ממוקד יותר ומשם להמשיך. בחלק אחר מן הפעמים ניתן יהיה למצוא גולשים שמבצעים חיפוש מדויק עד מאוד.

המשותף לכל אלו הוא העובדה שלא תמיד ניתן לצפות מראש מה יחפש הגולש, ובניגוד לקידום ממומן, בקידום אתרים אורגני מגישים למנוע החיפוש קונספט ולא מילים בודדות.

יתרון מספר 5: לא תהיו חשופים להקלקות של מתחרים בדומה לקידום ממומן

אם יש רעה חולה שמדאיג ה מאוד מפרסמים שעושים קידום ממומן או פרסום בגוגל, היא העובדה שהתחום הזה פרוץ מאוד, ומאפשר, למעשה, לכל מתחרה שהחליט על כך, להיכנס למנוע החיפוש, לחפש ביטויי כלשהו, ואז להקליק על המודעות של המותגים המתחרים כדי לנצל את תקציב הפרסום שלהם, ולהפוך אותו ללא רלוונטי. כאשר פעולה כזאת חוזרת על עצמה באמצעים מתוחכמים, כמעט ובלתי אפשרי יהיה לטפל זה.

בקידום אתרים אורגני, ובאופן ספציפי בתהליך של קידום אתרים בסינית – הדברים אינם עובדים ככה. מנוע החיפוש הוא זה שמחליט היכן למקם את עמודי האתר השונים. ההקלקות השונות של גולשים, החזרה אל מנוע החיפוש והמשך לתוצאה הבאה, החזרה שוב וההקלקה על אותה תוצאת חיפוש מספר פעמים – כל זה לא עולה כסף במדינת ישראל.

מדוע זה חשוב? משום שפעמים רבות, המסע של הלקוח בדרך לרכישה הוא אכן מסע, ולא סתם נקודה בזמן. כשכך הם פני הדברים, לעיתים הגולש בוחר להיכנס אל אתר כלשהו, רק משום שפעם היו לו שם חשבונות.

יתרון מספר 6: בראיית עלות תועלת, מדובר באפיק המשתלם ביותר

יש לא מעט אפיקים שבהם תוכלו למקד את משאבי הפרסום של העסק, כדי ליצור באז אמיתי ברשת. זה מתחיל מפרסום בפייסבוק, פניה אל משרד פרסום או משרדי פרסום, ממשיך אל משרדי פרסום באינסטגרם ועוד. המשותף לכל הערוצים האלו הוא העובדה שמדובר בערוצים שמצריכים השקעה מתמדת כדי להגיע אל לקוחות פוטנציאליים. בכל אחד מן הערוצים האלו, מרגע שנפסקת ההשקעה בשיווק, כך גם נפסקת תנועת הגולשים.

קידום אורגני, לעומת זאת, עובד מעט אחרת. בקידום אורגני משקיע בית העסק בתשתית השיווקית, כזו שמייצרת לו נכס דיגיטלי של ממש. לאחר ההשקעה הראשונית נדרש, אמנם, המשך ההשקעה בתחזוקה, אולם אין מדובר באותו סדר גודל של השקעה.

לכן, הרבה פעמים, נתפס, ובצדק, הקידום האורגני של אתרים במנועי חיפוש, כערוץ השיווק המשתלם ביותר מבחינת עלות תועלת.

 

יתרון מספר 7: תוכלו לחזק את המותג שלכם מפני מתקפות שונות

כאשר בית עסק פועל באמצעות פרסום וקידום ממומן, קל, באופן יחסי, לשבש את הפעילות שלו באמצעות מתקפות שונות, על חלקן כבר דיברנו קודם לכן. לעומת זאת, כאשר מדובר בקידום אורגני למותג, עצם תהליך הקידום מחזק את המוניטין של המותג וגורם לו להיות יציב יותר.

ככל שיותר מקורות רלוונטיים וברי סמכא מקשרים אל המותג, ככל שהוא מכיל יותר תוכן איכותי, ככל שהתנהגות הגולשים המגיעים אליו מעידה על שביעות רצון שלהם מהמותג, כך קשה יותר יהיה לפגוע במיקומים שלו בדפי תוצאות החיפוש.

יתרון מספר 8: תגדילו באופן משמעותי את שיעור ההמרה של הגולשים

הכלי החשוב ביותר למדידת אפקטיביות של קמפיין שיווי הוא שיעור ההמרה, או יחס המרה. מהו אחוז הגולשים שקיבלו החלטה וביצעו פעולה כלשהי, מוגדרת מראש, מבין כלל הגולשים שנחשפו למותג. פעולה כזו יכולה להיות הרשמה לשירות, השארת פרטים, ביצוע רכישה, ביצוע רכישה חוזרת, הזמנה של מוצר ועוד ועוד.

ערוצי שיווק שונים מתאפיינים בשיעורי המרה שונים. מובן, שלכל קמפיין ישנה הייחודיות שלו, אבל ניתן יהיה לומר בודאות כי שיעור ההמרה של תהליך קידום אורגני הוא הטוב ביותר מכלל ערוצי השיווק. הסיבה לכך ברורה: בתהליך קידום אורגני אנחנו מספקים מענה ללקוחות פוטנציאליים שפנו בצורה יזומה, כאשר הם כבר מביעים עניין בשירות או במוצר, בדיוק בזמן שנוח להם. זאת בניגוד לשיטות פרסום אחרות, כמו ניהול קמפיינים בגוגל, פרסום בלינקדאין, או קידום סרטון ביוטיוב.

איך קידום אתרים בסינית יכול לסייע לך?

כדי להצליח ולבלוט בשוק הסיני הענקי, ולייצר נוכחות דיגיטלית רלוונטית לקהל היעד, תצטרכו להשקיע את המשאבים הנדרשים בפרויקט קידום אורגני של המותג שלכם, בעיקר במנוע החיפוש Baidu. קידום אתרים בסינית יוכל לסייע לכם לייצר תקשורת שוטפת עם קהל לקוחות גדול מאוד, שמנסה לאתר מידע, ולבצע רכישות של מוצרים ושירותים בשפה הסינית.

קידום אתרים אורגני בשפה הסינית יסייע לכם למקסם את ההשקעה שלכם בשיווק, יבנה עבורכם נכס דיגיטלי לאורך זמן, ממנו תוכלו לייצר הכנסות במודלים שונים, כמו מכירה של מוצרים לצרכנים, השכרת האתר או אף מכירתו לאחר שהוא כבר בשל ומקודם אורגנית.

אחד היתרונות הגדולים בביצוע פעילות אונליין, הוא היכולת לסגור את הפעילות במקרה הצורך יחסית בקלות, ובלי הוצאות נלוות שמכבידות מאוד על הכיס. כך הוא הדבר גם בקידום אורגני. אם מאיזושהי סיבה אתם מרגישים שתהליך הקידום לא ממצה את הפוטנציאל הגלום בו, תוכלו להפסיק את המאמצים השיווקיים מבלי לאבד את מה שהושג עד כה מבחינת אופטימיזציה והתאמות שונות.

איך עושים קידום אתרים בסינית?

אם החלטתם שאתם הולכים בכל הכוח על קידום אתרים בסינית, יש כמה וכמה עולמות תוכן אליהם כדאי יהיה לכם להתייחס, בעת תכנון של פרויקט הקידום:

תשתיות – כפי שציינו, מומלץ מאוד שתשתיות האחסון, הדומיין, תשתיות הרשת, והפלטפורמות השונות התומכות בהקמת האתר או החנות – יהיו כולם סיניים. הדבר נובע לא רק מהרגולציה הסינית, הצנזורה ועוד, אלא בעיקר משום שמנוע החיפוש הסיני Baidu מספק עדיפות לתשתיות סיניות.

הטמעת מילות מפתח חכמה – מנוע החיפוש הסיני פחות מתוחכם מזה של גוגל, וחלק משמעותי בו נסמך על קיומן של מילות מפתח עיקריות באתר היעד אותו רוצים לקדם. לכן, אחת מן הפעולות המרכזיות שתצטרכו לגבש, מיד עם סיום מחקר מילות המפתח, הוא בניה של אסטרטגיית תוכן שבה תשולבנה מילות המפתח בתדירות הולמת, כדי להטמיע את התוכן הזה באתר, ולייצר דירוגים גבוהים בדפי תוצאות החיפוש של Baidu.

בניית קישורים – בדומה לגוגל, גם מנוע החיפוש הסיני נסמך על קישורים כדי להעריך את החוזק, הסמכות והאיכות של אתר נתון. בשלב זה תצטרכו לפעול על מנת לבנות קישורים איכותיים, מאתרים רלונטיים בנישה בה פועל האתר. שימו לב לפיזור של אנקורים, ליצירת פרופיל שנראה טבעי, ולגיוון מקורות הקישורים.

התאמה למובייל – כמו בשוק המערבי, הטלפונים הסלולרים כובשים את כל העולם, ובכלל זה את סין הגדולה. כשכל כך הרבה משתמשים בוחרים לגלוש אל אתרי אינטרנט באמצעות המכשיר הנייד שלהם, לא מפליא שאחד הפקטורים שיש לתת עליהם חשיבות בקידום האתר הוא ההתאמה של האתר לתצוגה במכשירי מובייל.

יצירת חווית שימוש טובה – בעולם שבו לא חסרות אלטרנטיבות לגלוש בהן, והן אף מתרבות מיום ליום, חשוב יהיה להקפיד על חווית שימוש מעולה לגולשים המגיעים לאתר, ככל שיותר גולשים יסמנו למנוע החיפוש הסיני שאתר מסוים מספק מענה הולם לצרכים שלהם, כך, בסבירות גדולה, האתר הזה ימוקם גבוה יותר בדפי תוצאות החיפוש.

לסיכום

קידום אתרים בסינית הוא משימה לא פשוטה, שצריכה להתבצע על ידי מומחה בתחום, שמכיר את הרגולציה המקומית, כללי הצנזורה בסין, ואופן הפעולה של מנועי החיפוש הפופולריים בסין. אם בכל זאת תבחרו להשקיע את המשאבים הנדרשים בקידום האתר בסין, תוכלו ליהנות משפע של יתרונות, החל ממיצוב בית העסק שלכם, הזרמת טראפיק איכותי ורלוונטי לאתר שלכם, חיזוק המותג שלכם, וחסינות מפני מתקפות על המוניטין של העסק.

המומחים של LangoSEO עונים על השאלות הנפוצות שלכם

אם יש לכם מותג רלוונטי לקהל יעד המתגורר בסין, כדאי יהיה לכם לדעת כי מדובר לא רק בכלכלה המובילה בעולם לפי מדדים מסוימים, אלא גם לכלכלה המתפתחת בעולם. בכל יום שעובר יותר ויותר אנשים מחליטים לצרוך את השירותים שלהם בסין באמצעות האינטרנט, וזה בדיוק הזמן לקחת אחריות על העסק שלכם ולהגדיל אותו בהתאם לשוק שצמא לכך.

כפי שמוסבר היטב במאמר, כדי להצליח בקידום אתרים בסינית יש צורך בניסיון מוכח, בהיכרות עם הרגולציה המקומית, עם כללי הצנזורה ועם אופן פעולת מנועי החיפוש בסין. במקום לבזבז זמן יקר בלמידה מתוך התנסות וטעיה, תנו למומחים שצברו קילומטראז רב בתחום להעניק לכם מן הניסיון שצברו, ולחסוך לכם לא מעט כאב ראש וכסף.

בהחלט. קידום אתרים סיניים צריך לקחת בחשבון היבטים של רגלוציה וצנזורה כפי שהן מחוקקות ומיושמות בסין הגדולה, את העובדה שמרבית הצרכנים עושים שימוש במנוע החיפוש Baidu, ואת אופן הפעולה המיוחד של מנוע החיפוש הזה בדירוג תוצאות החיפוש לגולשים.

קידום האתר בסין יסייע לך למצב את עצמך כאוטוריטה בתחום, יחזק את האמון שרוחשים לך לקוחות פוטנציאליים וגולשים, יסייע לך למקד את מאמצי השיווק של העסק בקהל יעד רלוונטי, שזקוק לפתרון דומה לזה שמוצע אצלך במותג כאן ועכשיו, ויאפשר לך להימנע ממתקפות שונות שמטרתם פגיעה במוניטין של העסק שלך.

דילוג לתוכן