קידום אתרים בחו"ל

העולם הגלובלי שסביבנו מייצר כל העת הזדמנויות שונות, וחסמים שונים שהניעו יזמים במשך השנים מביצוע פעילות עסקית חדשה כמעט שאינם קיימים. מרבית הפתרונות הטכנולוגיים הפכו להיות נגישים ופשוטים למשתמשים בקצה. זאת הסיבה, שאנחנו רואים יותר ויותר מותגים מנהלים אתרי אינטרנט בשפות שונות.

קידום אתרים בחו"ל הוא מונח המתייחס לסט המשאבים, היכולות, האנשים והטכנולוגיות שניתן לרתום לטובת שיפור הנוכחות של מותג מסוים באתר אינטרנט המופנה לקהל יעד שלא בארץ. כדי לייצר תהליך אפקטיבי, שמייצר תוצאות בשטח, תהליך שניתן לעקוב אחריו, לייצר עבורו מדדים ברורים, ולנטר בעיות בזמן שהן מתרחשות, רצוי מאוד שתהליך קידום אתרים בחו"ל יתבצע על ידי חברה מקצועית.

חברת LangoSEO מציעה לכם ליהנות משירותים מקצועיים של קידום אתרים בחו"ל, תוך שמירה על מרכז הכובד של העסק כאן בארץ. אנחנו מתמחים בקידום אתרים במדינות שונות ובאזורים גאוגרפיים שונים, ומצליחים לייצר תוצאות נהדרות עבור לקוחותינו בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש הפופולריים ביותר

אז מה זה, בעצם, קידום אתרים? כיצד בא לידי ביטוי קידום אתרים בחו"ל? האם ישנם דגשים מיוחדים שמנהל העסק צריך לשים אליהם לב? האם קידום אתרים בחו"ל עלול גם ליצור נזק לבית העסק אם לא מבצעים אותו נכון? כמה משאבים צריך להשקיע בקידום בפועל, ואחרי כמה זמן אפשר לראות תוצאות לתהליך הקידום? והשאלה שהיא המתבקשת ביותר – האם ניתן להבטיח תוצאות בתהליך קידום אתרים, ובפרט קידום אתרים בחו"ל?

כל הפתרונים, בכתבה הבאה ממש.

יצירת קשר

מאמרים מומלצים

קידום אתרים בחו"ל - רקע כללי

כדי להבין כיצד נכון יהיה לקדם אתרים בחו"ל, חשוב ראשית להבין מהו, בעצם, פרויקט קידום אתרים.

קידום אתרים הוא שם כולל לאוסף של פעילויות במישור הטכני, הלוגי, והחברתי, שנועדו לשכנע את מנועי החיפוש כי המותג המקודם ראוי להיות מדורג בדפי תוצאות החיפוש עבור שאילתות רלוונטיות של גולשים. אילו פרמטרים יכולים לעזור למנוע החיפוש "להשתכנע" ביתר קלות? ובכן, מדובר בעשרות אם לא מאות פרמטרים. הנה כמה דוגמאות כאלו:

לו הייתם מנוע חיפוש, את מי הייתם מעדיפים לדרג עבור שאילתת חיפוש המביעה על כוונת חיפוש של מומחיות בתחום כללשהו – האם מותג צעיר ורענן שהוקם בתקופה האחרונה, או מותג ותיק ומנוסה שצבר לא מעט ניסיון ומוניטין בתחום?
  • לו הייתם מנוע חיפוש והייתם נדרשים לדרג שתי תוצאות – הראשונה מציעה חווית משתמש מיושנת ולא מותאמת למכשירים ניידים, והשניה מציעה חווית גלישה נהדרת עם פונקציונליות שמתאימה לכל גודל מסך ולכל מכשיר, איזו מן התוצאות הייתם מדרגים גבוה יותר?
  • לו הייתם מנוע חיפוש והייתם צריכים לדרג תוצאות חיפוש שונות עבור ביטוי חיפוש המייצג צורך של הגולש במציאת ספק מהימן בתחום, איזו משתי תוצאות חיפוש הייתם מדרגים גבוה יותר, את זו שאף לקוח עסקי לא מקשר אליה, או את תוצאת החיפוש לאתר ספק שאליו מפנים מאות רבות של לקוחות עסקיים מרוצים?
  • לו הייתם מנוע חיפוש והייתם נדרשים לדרג תוצאות חיפוש של אתרים המכילים מידע רב ומאפשרים לגולשים לאתר בתוכם מידע כזה, איזו מן התוצאות הייתם מדרגים גבוה יותר, את זו המפנה לאתר עם תוכן שכתוב בצורה רשלנית ומפרה זכויות יוצרים של אתרים אחרים, או את זו שמכילה תוכן מקורי, איכותי, מגובה בראיות וסימוכין, ואשר נכתב על ידי גורם בר סמכא בתחום?
 
תפקידו של מנוע חיפוש הוא בדיוק זה: להכריע אילו מבין אוסף של תוצאות שנראות רלוונטיות, היא המתאימה ביותר להצגה לגולש. מנוע החיפוש עושה שימוש בשור ארוכה של פרמטרים, על מנת לוודא שתוצאת החיפוש המוצגת לגולש עונה למדיניות שלו: שהיא מהימנה, מייצגת תוכן איכותי יותר משאר תוצאות החיפוש, שהיא מתאימה לתצוגה במכשירים שונים מהם גולשים המשתמשים, שהיא מייצרת חווית משתמש טובה ומאפשרת התמצאות והבנה מעמיקים ועוד ועוד.

מה חשוב לדעת לפני שמתניעים פרויקט קידום אתרים בשפה האיטלקית?

קידום אתרים באיטלקית מצריך תכנון מוקדם. התכנון הזה צריך לכלול, בין היתר, בניית אסטרטגיית תוכן מקיפה ושלמה. כאשר מציינים בניה של אסטרטגיית תוכן, לא מדובר בסיסמה ריקה. בניית אסטרטגיית תוכן צריכה לכלול התייחסות לכלל ביטויי המפתח שחשוב לבית העסק להיות מדורג עליהם במנועי החיפוש, להבין את כוונת החיפוש של הגולשים, להבין מה מעניין ומה מטריד את הגולשים שמחפשים מידע ברשת, אילו תכנים כדאי לכתוב בנושא, עד כמה התחום הוא דינמי ומתפתח, ואילו פורמטים הם הרלוונטיים ביותר לבניית התוכן בנישה.

מעבר לכך, חשוב יהיה שבית העסק ימפה לא רק את התכנים וסוגי התכנים המבוקשים, אלא גם את אנשי המקצוע שיכולים ליצור אותם. האם נדרשת מומחיות מסוימת כדי ליצור את התכנים האלו? האם קיימים ניואנסים שרק דוברי איטלקית כשפת אם יוכלו להכיר? עד כמה יקרה יצירת התוכן בנישה המסוימת? האם נדרש רישיון מיוחד כדי לעסוק בתחום? האם התחום הזה משתייך לתחומים המשפיעים על חיי אדם, היבטים של בריאות או כסף ונכסים, ודורשים שכותבי התוכן בהם יהיו בעלי ההכשרה המתאימה?

לאחר שבית העסק מיפה את עולם התוכן ועולם יוצרי התוכן, יש לתת את הדעת על עולם התקציב. האם קידום אתרים באיטלקית דורש תקציב מיוחד? אם כן, על בית העסק שמעוניין בשירותי הקידום להערך לכך. אין טעם לעשות חצי עבודה בתחום. אם אין לכם אין התקציב הדרוש כדי לבנות אתר עם היררככית תוכן מקיפה ומלאה – אל תצאו לדרך, משום שבסבירות גבוהה תזרקו כסף לפח. קחו גם בחשבון שתהליך קידום אתרים באיטלקית הוא תהליך מתמשך, שבו תחוו לצד העליות המרשימות גם אכזבות קטנות, ותבינו של סל הדרישות הקודם, עליכם יהיה להוסיף גם לא מעט אורך רוח.

מה החשיבות של קידום אתרים באיטלקית?

כפי שציינו קודם לכן, איטליה נחשבת לאח המדינות עם הכלכלות המפותחות בעולם. במדינה כזו, יותר ויותר עסקים מבינים כי הזירה האינטרנטית מציעה מגוון רחב וגדול מאוד של יתרונות, הן לבעלי העסקים והן ללקוחות, שבגללם חלק גדול מן הפעילות העסקית המסורתית, שהתבצעה בעיקר לוקאלית, עוברת לרשת האינטרנט.

כשאלו הם פני הדברים, רבים מן העסקים הפועלים באיטליה ובמדינות אחרות אשר בהן השפה האיטלקית היא השפה הדבורה הראשונה, מנסים להבין מהי הדרך הטובה והאפקטיבית ביותר להזרים גולשים, מתעניינים ולקוחות חוזרים אל אתר בית העסק באונליין.

ישנם, כמובן, ערוצי שיווק רבים ומגוונים, שלכל אחד מהם יתרונות רבים וערך מוסף שהוא מייצר לבעל העסק. אולם, יסכימו ודאי כל מומחי השיווק, כי ערוץ הקידום האורגני הוא ערוץ שמטרגט את קהל היעד האיכותי ביותר, זה שיוזם את הפניה מול בית העסק, שיודע מה הוא מחפש, שמביע אמון בפלטפורמת החיפוש שתציג לו את התוצאות בסדר יורד של רלוונטיות, ושהוא בשל ומוכן לקבל מסרים שיווקיים, בדיוק בזמן שבו הוא מבצע את הפניה.

לכן, לא מעט עסקים שפועלים במדינות דוברות איטלקית מבינים כי ההשקעה בקידום אורגני של האתר במנועי החיפוש השונים, יכולה לייצר ערך מוסף אמיתי לעסק, ולהזרים אליו קהל של מתעניינים ופונים, בדיוק בזמן שבו מתאים לקהל היעד הזה, להיות חשוף למסרים שיווקיים.

זאת גם הסיבה, שבעלי עסקים רבים בוחרים להתניע תהליך של קידום אתרים באיטלקית בעסק שלהם. תהליך שמטרתו למפות את הצרכים של קהל יעד, ליצור עבורו את התוכן האיכותי ביותר, ואז לבצע את כלל הפעולות הדרושות, על מנת לשכנע את מנועי החיפוש השונים, שאתר המותג, הוא האתר המתאים ביותר להצגה ללקוח, וזה שיוכל לתת לו את המענה האיכותי ביותר לכוונת החיפוש שלו.

מה היתרונות של קידום אתרים באיטליה?

למה לבית עסק להשקיע בקידום אתר המכיל תכנים בשפה האיטלקית? אילו יתרונות יכול תהליך קידום איכותי לייצר עבור בית העסק הזה? כדי להבין זאת, חשוב יהיה להכיר כמה וכמה תכונות של קידום אתרים אורגני באופן כללי.

 

יתרון מספר 1: הגברת האמון של הגולשים במותג

חשבו על זה: בפעם האחרונה שעשיתם שימוש במנוע החיפוש, ודאי לא שמתם לב לכך שבאופן כמעט אוטומטי דילגתם מעל המודעות הממומנות, ונפניתם לבדוק את תוצאות החיפוש האורגניות. מדוע עשיתם זאת? משום שבאופן אוטומטי אנשים נוטים לתת אמון בתוצאות חיפוש שנחזות לאובייקטיביות, כלומר, כאלו שמי שהחליט לדרג אותן לפי רמת הרלוונטיות הוא מנוע החיפוש, שהוא גוף חסר פניות. לעומת התוצאות האורגניות האלו, בתוצאות הממומנות קשה לגולשים יותר לתת אמון, משום שדי ברור שהמיקום שלהן נקבע הודות לתשלום שהועבר לפלטפורמה בגין פרסום מודעה.

לכן, כאשר אתם משקיעים ומבצעים תהליך של קידום אתרים במנועי החיפוש, אתם בראש ובראשונה מייצרים חיבור ואמון רב יותר ם קהל הגולשים המגיעים לאתר.

יתרון מספר 2: שיפור שיעורי ההמרה של הגולשים המגיעים באמצעות התנועה הזאת

אחרי הכל, שיווק דיגיטלי הוא משחק של שיעורי המרה. בכל קמפיין שיווק דיגיטלי, ולא חשוב היכן הוא מתבצע, האם הוא ממומן או אורגני, מתבצע ברשתות חברתיות, במייל או במנוע החיפוש, מתקיים משפך שיווקי, וכל המטרה כולה של הקמפיינר היא להוריד עלויות, למקסם הכנסות ולשפר את שיעורי ההמרה של גולשים משלב אחד לשלב הבא.

אחד היתרונות המרכזיים שמאפיינים את ערוץ הקידום האורגני באיטלקית הוא שיעורי ההמרה הטובים יחסית אל שאר ערוצי השיווק. זוכרים שדיברנו בסעיף הקודם על יצירת אמון מול קהל היעד? הדברים, כמובן, קשורים זה בזה. ככל שהאמון גדול יותר, כך גם שיעורי ההמרה טובים יותר.

יתרון מספר 3: תהליך קידום אתרים באיטלקית יעזור לכם להיות מדורגים גם על ביטויים אותם לא מיפיתם

כן, זה עובד כמו קסם. אתם משקיעים בתהליך קידום אורגני בקידום של מילות מפתח מסוימות, ומנוע החיפוש מתרשם שהמותג שלכם יכול לתת מענה איכותי למילות מפתח נוספות.

יתרון מספר 4: לקידום אתרים אורגני יש ערכים מוספים גם מעבר לשיווק עצמו

תהליך קידום אורגני של אתר במנועי החיפוש, כולל בתוכו, בדרך כלל, גם שלב קריטי וחשוב להצלחת תהליך הקידום: שלב האופטימיזציה של עמודי האתר לתצוגה בדפי תוצאות החיפוש. בשלב הזה, מבוצעות פעולות רבות ומגוונות שתפקידן לסייע ולתווך בין עמודי האתר השונים למנוע החיפוש.

בין יתר הפעולות האלו, ניתן למצוא את התאמת האתר לתצוגה במכשירי מובייל, שיפור מהירות הטעינה של עמודי האתר, שדרוג חווית המשתמש, בניית היררכיית ניווט נוחה בין העמודים השונים, שימוש בתגיות מטא על מנת להניע גולשים לפעולה, חלוקת התוכן באתר לחלקים נפרדים עם כותרות וכותרות משנה, שימוש בקישורים פנימיים על מנת לייצר מסעות לקוח באתר ועוד.

כל אחת מן הפעולות שהוזכרו כאן היא פעולה, שלצד התרומה שלה לקידום האתר במנועי החיפוש, מייצרת גם לא מעט ערך מוסף למשתמש בקצה, שמגיע לבקר באתר, וזאת ללא קשר לקידום אורגני או שיווק דיגיטלי.

יתרון מספר 5: ערוץ הקידום האורגני יכול להוות ערוץ משלים לערוצי תנועה אחרים

קידום אתרים באיטלקית, או נכון יותר, קידום אתרים אורגני באיטלקית, הוא מרכיב חשוב ביותר ל… קידום אתרים ממומן באיטלקית. נשמע מוזר, נכון? בואו נצלול פנימה כדי להבין למה הכוונה.

חישבו לרגע, מה קורה במסע הלקוח, כאשר גולש פוטנציאלי פוגש במקרה מודעה ממומנת המיועדת עבורו. הוא יכול לבחור להקליק על המודעה, לקרוא אותה, וללמוד כי היא אכן מייצרת הצעת ערך רלוונטית עבורו. אלא שבשלב זה הגולש לא תמיד בשל לקבל את ההחלטה על רכישת המוצר או השירות אליו נחשף, והמכירה יכולה בפועל להתבצע רק באחד מן המפגשים הבאים של המותג עם הלקוח הפוטנציאלי.

כיצד תוכלו להגדיל את הסיכוי למפגש כזה בעתיד? כמובן, באמצעות תהליך קידום אורגני, שיאפשר לאותו גולש שרוצה להשלים פרטים ולברר סוגיות שונות, להגיע אליכם, אם באמצעות חיפוש שם המותג שלכם, ואם באמצעות שימוש בביטויי חיפוש כלליים יותר, המתייחסים לנישה בה אתם פועלים.

יתרון מספר 6: לטווח הארוך, מדובר בהשקעה המשתלמת ביותר

בואו נשים את הדברים על השולחן: בסופו של יום, עסק אמור להיות מונע משיקולים כלכליים, ולבחון את ההוצאות וההכנסות שלו בכל עת. לכן, עסקים שיש להם כוונה לפעול לטווח הארוך (ולא כל העסקים הם כאלו. יש עסקים שמראש מודעים לכך שיפעלו באופן זמני), חייבים למצוא את הדרך המשתלמת ביותר לשווק את המוצרים או השירותים שהם מציעים.

מבין כלל ערוצי השיווק הקיימים, בראיית עלות תועלת, נחשב הקידום האורגני במנועי החיפוש, לאפיק ההשקעה המשתלם ביותר. הסיבה לכך היא ברורה: עבור השקעה חד פעמית וגדולה אמנם יחסית בתשתית, מקבל בית העסק תנועה של גולשים, שמביעים אמון במותג, שמעוניינים במידע או בהתקשרות מול בית העסק, ובדיוק בזמן בו הם פונים לבית העסק הזה. שיטת השיווק עליה נסמך קידום אתרים באיטלקית היא היא שיווק במשיכה, כלומר, ביוזמת הלקוח, ושיווק כזה – סיכויי ההצלחה שלו בהגדרה הם גבוהים יותר.

יתרון מספר 7: תנועה אורגנית לאתר אינה נפסקת עם סיום הקמפיין

חשבו לרגע מה קורה לאתר באיטלקית עם קמפיין בפייסבוק שהוא פעיל ומזרים אליו לקוחות. חשבו מה יקרה עם אותו קמפיין אם בעל העסק יחליט שהוא מפסיק את הזרמת הכסף אליו. תנועת הגולשים שמגיעה כתוצאה מן הקמפיין תיפסק באופן מיידי, ובהעדר ערוצי תנועה אחרים לאתר, סביר שתיפסקנה גם המכירות לקהל היעד של בית העסק.

האם הדבר דומה גם בקידום אורגני של אתרים? התשובה היא, כמובן, שלילית. בקידום אתרים באיטלקית, משקיעים הבעלים של העסק בתוכן, קישורים, אופטימיזציה, אזכורים וסיגנליים חברתיים, והאפקט של כל אלה, לא נעלם עם הפסקת ההשקעה ביום בהיר אחד.

לכן, מי שבוחר להשקיע את המשאבים של העסק בקידום אורגני, יכול להיות סמוך ובטוח שהתוצאות של ההשקעה הזאת תלוונה את העסק עוד תקופה.

יתרון מספר 8: קידום אורגני מתאים במיוחד ללקוחות חוזרים

בתהליך קידום ממומן, על מנת שגולש שביקר כבר באתר העסק יחזור אל בית העסק, הוא נדרש להחשף שוב למודעה, ולהחליט שוב להקליק עליה. אם אכן שני התנאים האלו התקיימו, ישלם בית העסק עבור כל הקלקה כזאת של הגולש, בלי קשר לעובדה שהגולש כבר מכיר את המותג, והמודעה לא תרמה לו בהקשר הזה.

בקידום אורגני הדברים עובדים אחרת. אמנם בעל העסק צריך להשקיע בתשתית כך שעמודי האתר יגיעו למקומות ריאליים בדפי תוצאות החיפוש עבור ביטויי מפתח מעניינים, אך מרגע שהדירוגים האלו אכן הושגו, התנועה של גולשים לאתר הינה חינמית וללא עלויות נוספות.

מה החשיבות של קידום אתרים בחו"ל?

מקובל לחלק את עולם השיווק הדיגיטלי, לשתי קבוצות משנה של שיווק: שיווק בדחיפה ושיווק במשיכה. דוגמאות לתהליך שיווק באינטרנט בדחיפה הן פרסום בפייסבוק, פרסום בלינקדאין, פרסום ביוטיוב, קידום פרופיל אינסטגרם ועוד. דוגמאות לשיווק באינטרנט במשיכה הן פרסום ממומן בגוגל, קידום אורגני בגוגל ועוד.

בגדול, ניתן יהיה לומר כי תהליך שיווק במשיכה הוא תהליך שאמור לייצר לידים איכותיים יותר לבית העסק. הסיבה לכך היא ההנחה כי גולש שמחפש שירות או מוצר כלשהם בזמן נתון, נמצא ברמת בשלות גבוהה יותר לרכוש את המוצר או השירות, מאשר גולש שהופתע ממודעה כזו או אחרת שהוצגה לו בזמן שגלש בכלל באתר אחר, ובה הצעת ערך לניצול על ידיו.

החשיבות האמיתית של קידום אתרים בחו"ל עבור בית העסק המקדם היא ברורה: לחשוף את בית העסק שלו לקהלים רלוונטיים, לבצע שיווק במשיכה ולא בדחיפה, להגדיל את שיעור ההמרה של גולשים, להפוך יותר מהם ללקוחות משלמים, ולעשות כל זאת בפלטפורמה המאפשרת לגולשים לצרוך תוכן לפי בקשה.

מה היתרונות של קידום אתרים בחו"ל?

בית עסק שפועל בזירה האינטרנטית ומנסה לקדם נכסים שונים שלו בחו"ל בנישת מנועי החיפוש, יוכל ליהנות מערב רב של יתרונות ברורים:

 

יתרון מספר 1: שיפור המודעות של הצרכנים לעצם קיומו של המותג

אחד היתרונות הבולטים ביותר של קידום אורגני, הוא החשיפה אל קהלי יעד גדולים, בעת הצגת תוצאות חיפוש הכוללות את עמודי האתר עבור שאילתות כלליות של גולשים. נשמע מסובך? בואו נסביר זאת.

 

גולשים שמעוניינים לקבל מידע אודות נושא מסויים במנועי החיפוש, יכולים לבצע מגוון רחב של שאילתות חיפוש בניסיון לאתר את המידע הזה. השכיחות של כל אחד מן החיפושים משתנה בהתאם לאופי השאילתא ולנושא המדובר. אולם מקובל יהיה לומר שככל שהשאילתא כללית יותר ומכילה פחות ביטויים, כך נפח החיפושים המאפיין אותה יגדל בהתאמה.

 

ביצוע של קידום אורגני שיתמקד במילות מפתח בעלות נפח חיפוש גבוה במיוחד יכול לעזור לבית העסק להגדיל את החשיפה שלו לקהלי יעד נרחבים. לעיתים, עצם החשיפה של גולשים לקיומו של המותג, גם אם הם לא בוחרים ללחוץ באופן ישיר על תוצאת החיפוש המובילה אל המותג הזה, היא זו שמייצרת בשלבים מאוחרים יותר א הקשר בין הגולשים למוג. בשלבים מאוחרים יותר כמות החיפושים הישירים על שם המותג עשויה לקבל נפחים משמעותיים יותר, וכניסה לאתר באמצעות חיפושים כאלו, יכולה לאותת למנועי החיפוש שיש כאן מותג איכותי, יציב וצומח.

יתרון מספר 2: הגדלת המכירות באמצעות פניה לקהלים חמים

יתרון חשוב נוסף שיש לקידום אורגני על פני ערוצים משלימים כמו פניה אל חברות פרסום באינטרנט, ביצוע פרסום בפייסבוק, קידום אורגני של פרופיל אינסטגרם ועוד, הוא היכולת להגיע אל קהלי יעד חמים, שמעוניינים במוצר או בשירות המשווק, והם מעוניינים בו כאן ועכשיו. לפעמים, האתגר המרכזי בהתקשרות מול לקוח פוטנציאלי, הוא לא לשכנע את הגולש שהוא זקוק או רוצה את המוצר שלכם, אלא לפנות אליו בדיוק בזמן שמתאים לו לשוחח. חשבו על זה: גם אנחנו כמשווקים, קיבלנו לא אחת שיות מכירה, או שיחות בהם בוצע ניסיון למכירה, שתפס אותנו בזמן לא טוב. בחלק מן הפעמים, כשעוד היינו מנומסים, ביקשנו מן הנציג או הנציגה, לחזור אלינו בזמן מתאים יותר.

 

כל זאת פחות רלוונטי, כמובן, לקידום אורגני של אתרים בחו"ל. הסיבה גם כאן ברורה למדי: קידום אורגני של אתרים בחו"ל מראש מייצר שיח מול גולשים בדיוק בזמן המתאים להם ביותר – הוא הזמן בו החליטו להיכנס לרשת ולחפש עבור מוצר או שירות, שאתם מוכרים בו.

יתרון מספר 3: בטווח הארוך, קידום אורגני משתלם יותר

צריך אחת ולתמיד להודות: למרות שקידום ממומן יוכל להזרים אליכם גולשים ומתעניינים כבר מן השניה הראשונה להגדרת הקמפיין, הרי שמבחינת עלות תועלת, החזר ההשקעה הטוב ביותר יתרחש דווקא בערוץ הקידום האורגני. מדוע כך הם פני הדברים?

 

משום שכאשר קידום אתרים בחו"ל מתבצע בצורה נכונה, תוך הקפדה על הכללים של מנועי החיפוש השונים, המקדם ובעל האתר נדרשים להשקיע את הרוב המוחלט של המשאבים בתחילת התהליך. בהמשך, ההשקעה בביצוע אופטימיזציה, בניית הקישורים, פעילות הערוצים משלימים ועוד, קטנה משמעותית או נשארת קבועה, וכל זאת דווקא במגמה הפוכה למגמת התפתחות קהל היעד הפוטנציאלי, והבאז שעשו ברשת. כלומר, במילים אחרות, עבור השקעה קבועה יחסית ואפילו השקעה שמצטמצמת עם הזמן, תוכלו באמצעות תהליך קידום אתרים אורגני בחו"ל להשיג תוצאות טובות יותר, ולהגדיל את מספר המבקרים האורגניים באתר שלכם. זאת בניגוד לעולם הקידום הממומן, שבו תצטרכו לשלם עבור כל גולש שיבקר באתר שלכם, ולפי המגמה מן השנים האחרונות, התשלום הזה גם צפוי לעלות.

יתרון מספר 4: קידום אורגני מייצר לבית העסק הזדמנויות לבלוט גם עבור ביטויי חיפוש אותם לא הגדיר מראש

בתהליך פרסום מקצועי בגוגל, כלומר, בתהליך קידום ממומן בגוגל, מנהלי הקמפיין נדרשים להגדיר עבור אילו מילות מפתח וביטוי חיפוש של גולשים, הם יהיו מעוניינים שקהל היעד שלהם יחשף למודעת הפרסום. נכון, ניתן אמנם להגדיר התאמות רחבות, כך שגם ביטויי פרסום שכוללים את מילת המפתח בורייאציות שונות יחשבו לתקפים, אולם באופן עקרוני, בעל אתר המקים קמפיין קידום ממומן, נדרש למפות את ביטויי החיפוש של גולשים שרלוונטיים אליו.

לא כך הוא המצב בקידום אורגני של אתרים, בטח ובטח אם מדובר בקידום אתרים בחו"ל. בקידום אורגני, כל שתצטרכו לעשות, הוא להוכיח למנועי החיפוש שאתם מהווים אוטוריטה בתחומכם, ושיש לכם את הידע, המקצועיות, הניסיון והמהימנות, כדי לספק שירותים בתחום העניין שלכם.

מרגע שמנוע החיפוש יהיה משוכנע שאתם מסוגלים להעניק שירות איכותי כזה, הוא יוכל לדרג את עמודי האתר שלכם גם עבור ביטויי חיפוש של גולשים שלא מיפיתם בשלב המחקר הראשוני.

יתרון מספר 5: קידום אורגני יכול להיות אפיק משני לערוץ קידום ממומן כלשהו

השקעה בקידום אורגני של האתר בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר לא חייבת להיעשות כדי שהאפיק הזה יהפוך לערוץ הראשי של תנועת גולשים לאתר. השקעה בקידום אורגני יכולה להיעשות במקביל, למשל, לפרסום בפייסבוק, וזאת על מנת לתמוך בגולשים שנחשפו כבר למותג, ומעוניינים לחזור אליו בזמן הפנוי שלהם, לאחר שכבר ביצעו את הבדיקות וערכו את השיקולים שלהם.

בהקשר הזה, קידום אורגני הוא כרית ביטחון לכך שניתן יהיה למצוא את בית העסק, גם כאשר הגולש שנחשף אליו לראשונה באמצעות קידום ממומן בערוץ כלשהו, לא זוכר במדויק את שם המותג.

יתרון מספר 6: מיצוב, מיצוב ושוב מיצוב

בעולם שבו מרבית השירותים המסופקים על ידי מותגים ברשת האינטרנט הם שירותים שיש להם תחליף, המיצוב הופך להיות פקטור מרכזי יותר ויותר בהחלטה של הגולש היכן לבצע את הרכישה שלו. כאשר היצע גדול של ספקים מסוגל לספק הצעת מחיר לגולש שבקצה, מה שהרבה פעמים מבדיל בין הצעה מנצחת לכזו שלא, הוא לאו דווקא המחיר, אלא מידת האמון שהצרכנים מסוגלים לתת במותג. כאשר המותג הזה מדורג גבוה בדפי תוצאות החיפוש עבור שאילתות פופולריות בתחום, זה בהחלט מהווה פקטור חשוב בהחלטה של הגולש האם להתקשר מול בית העסק הזה.

יתרון מספר 7: הגדלת ההכנסה הממוצעת מלקוח

לתהליך קידום אתרים בחו"ל ישנו יתרון מובהק נוסף: קידום אתרים אורגני הוא אפיק שיכול לעזור לבית העסק להגדיל את ההכנסה הממוצעת מן הלקוח. לקוח שמביע אמון במותג אליו הוא מופנה באמצעות תוצאות החיפוש, הוא לקוח שמוכן לא רק בסבירות גבוהה יותר להתקשר מול בית העסק הזה, אלא גם להוציא יותר כסף בכל רכישה. לכן, כאשר אתם משקיעים בקידום אתרים בחו"ל עבור המותג שאתם מנהלים, אתם מסייעים לאסטרטגיה השיווקית המתמקדת בהגדלת ההכנסות מן הלקוחות האינטרנטיים של המותג.

יתרון מספר 8: קידום אתרים יכול לסייע למותג שלכם להתקדם במספר מנועי חיפוש במקביל

הנה תובנה שכדאי יהיה להתחשב בה כאשר יוצאים לפרויקט של קידום אתרים בחו"ל: כאשר אתם משקיעים משאבים בקידום האתר באמצעות אופטימיזציה של עמודי האתר הזה לדפי תוצאות החיפוש של גוגל, למשל, אתם מסייעים, מבלי משים, לאתר הזה, להיות מקודם גם במנועי חיפוש אחרים. זאת הסיבה, שהשקעה בקידום אתרים אורגני היא השקעה שמביאה איתה פירות רבים יור מאלו שאתם מתכננים עליהם כאשר אתם יוצאים לדרך.

איך קידום אתרים בחו"ל יכול לסייע לך?

קידום אתרים בחו"ל הוא תהליך שבראש ובראשונה יעזור לכם לקבל שקט נפשי.

אם אתם מנהלים נכסים דיגיטליים בחו"ל, ומעוניינים לייצר מהם הכנסה שוטפת, עם זרם קבוע של לקוחות משלמים, מבלי להתאמץ בכל חודש מחדש, ומבלי להשקיע הון תועפות בפרסום ממומן, זהו בדיוק סוג ההשקעה שיעזור לכם להשיג את היעד.

בנוסף, כדאי אולי לדעת, שבתחומים מסוימים, תופעת ההקלקות של מתחרים וסקרנים על תוצאות החיפוש הממומנות, במטרה לגלות מה עומד מאחורי הפרסום, או גרוע מכך, לנצל לרעה את תקציב הפרסום של העסק המקודם, היא תופעה נפוצה למדי.

זה אומר, שבעסקים הפועלים בנישות האלו, המרווחים חייבים להיות גדולים מאוד, כדי להצליח ולהיות רווחיים בעולם של קידום ממומן. המגבלה הזאת מייצרת אתגר לא קטן עבור אותם עסקים, ולכן, בהעדר אלטרנטיבה אחרת לקידום הממומן, הם נסגרים ברבות מן הפעמים.

קידום אתרים בחו"ל בצורה אורגנית הוא לא תהליך שחשוף לתופעה הזאת. כל הקלקה של גולש, מתעניין, מתחרה או סתם סקרן, לא משפיעה על תקציב השיווק של האתר,מבחינתכם.

איך עושים קידום אתרים בחו"ל?

קידום אתרים בחו"ל הוא תהליך שמצריך חשיבה מעמיקה, תכנון, יכולת ביצוע, רשת עניפה של קשרים ונכסים, ועוד.

כדי לבצע קידום אתרים בחו"ל בצורה מיטבית, חשוב מאוד לדעת לשלב טכניקות בסיסיות כמו כתיבת תוכן איכותי, ביצוע אופטימיזציה, ובניה נכונה של רשת קישורים, עם טכניקות מתקדמות יותר, כמו הסרת תוצאות שליליות ממנוע החיפוש וניהול מוניטין ברשת.

איך הדבר הזה קורה בפועל?

קודם כל, באמצעות מחקר מעמיק של סביבת התחרות, שבו תידרשו למפות את נותני השירותים בנישה שבה אתם פועלים, את היתרונות היחסיים שלהם, ואת הבעיות שירות שלהם שמהוות עבורכם הזדמנות לפריצה. לאחר מכן, תצטרכו להשקיע משאבים בביצוע מחקר מילות מפתח יסודי, שיאפשר לכם למקד את אסטרטגיית הקידום של האתר באותם ביטויי מפתח שהם רווחיים, מייצרים ערך מוסף גבוה, רלוונטיים לתחומי הפעילות שלכם ולאופי המותג שלכם, וגם לא תחרותיים במידה כזו שלא תוכלו להתמודד איתה במסגרת התקציב שלכם.

לאחר שלב מחקר מילות המפתח, תצטרכו לבנות את יתר תהליך הקידום על בסיס המחקר שביצעתם. זה אומר לבנות אסטרטגיית תוכן, שתכלול תוכנית תוכן עם רשימת מאמרים, סרטונים וגרפיקות שיעלו לאתר בתזמון מוגדר מראש. זה אומר ביצוע אופטימיזציה להיררכיה של האתר, כך שתתן מענה איכותי לשאילתות החיפוש של הגולשים, ותוביל גולשים שונים, אל העמוד שישרת א כוונת החיפוש שלהם בצורה הטובה ביותר. וזה אומר גם בניית פרופיל קישורים שיחזק את העמודים הרלוונטיים באתר, תוך קבלת קישורים מאתרים שהם בעצמם רלוונטיים, סמכותיים, וחזקים.

לסיום, כדי להצליח בפרויקט הקידום, כדאי יהיה לכם לפעול במישורים נוספים, על מנת להוכיח את הנוכחות שלכם ברשת האינטרנט. זה אומר פתיחת פרופילים ברשתות חברתיות רלוונטיות, פרסום תכנים בפורמטים שונים ובזמנים שונים, יצירת אסטרטגיית וידאו והפצה של תכני וידאו בפלטפורמות הרלוונטיות, ועוד.

לסיכום

קידום אתרים בחו"ל הוא אתגר לא פשוט לבעלי אתרים ונכסים דיגיטליים, שמעוניינים שכה שיותר גולשים רלוונטיים יחשפו לעמודי המותג בדפי תוצאות החיפוש. יחד עם זאת, היתרונות המובהקים של תהליך קידום אתרים בחו"ל הם כה רבים ומשמעותיים, עד שאין היום כמעט עסק שלא מבין כי העתיד הולך לשם. כאשר יותר ויותר מתחרים על ליבו של הצרכן נמצאים בזירה האינטרנטית, לייצר בידול מנצח באמצעות הצעת הערך ללקוח הפך להיות משימה קשה למדי. הדרך האפקטיבית ביותר לשכנע גולש שאפשר יהיה לבטוח בכם, היא באמצעות תוצאות אורגניות איכותיות של עמודי האתר. 

המומחים של LangoSEO עונים על השאלות הנפוצות שלכם

כאשר ניגשים לקדם אתר במדינה מחוץ לישראל, חשוב מאוד להבין את התרבות המקומית, להכיר עסקים מקומיים, ספקים, לקוחות עסקיים, קולגות עסקיות ועוד. כל זאת, במטרה לייצר בידול מנצח, לטוות רשת של קשרים רלוונטית, ולהפוך את המותג המנוהל בחו"ל למותג מוביל. חברת LangoSEO, אשר מנהלת נכסים וקשרים במדינות רבות, תשמח לסייע לכם בפרויקט קידום אתרים בחו"ל.

מחקר איכותי של סביבת התחרות יוכל למנוע מכם הוצאות כספיות מיותרות, השקעה שלא לצורך בתהליך הקידום של האתר בחו"ל, וכן יאפשר לכם להישאר ממוקדים בתחומים בהם תוכלו לייצר ערך מוסף אמיתי על גבי סביבת התחרות.

אנחנו, בחברת LangoSEO פרוסים במגוון רחב מאוד של מדינות ומיקומים גיאוגרפים, ויודעים לייצר ערך מוסף בקידום אתרים במגוון גדול של נישות ומגוון גדול של שפות. רוצים לדעת אם נוכל לעזור לכם לקדם אתר במדינת יעד מסוימת? אתם יותר ממוזמנים לאתגר אותנו באמצעות השארת פרטים כאן למטה, בהמשך הדף.

בסביבת התחרות הקיימת כיום, כמעט ובלתי אפשרי לקדם לבד אתר בחו"ל, בלי השקעה מסיבית מאוד של כסף. הסיבה לכך היא לא רק הצורך להבין וללמוד מה עובד ומה עובד טוב פחות, אלא בעיקר בשל היכולת הנדרשת לקשר לאתר ממקורות איכותיים ורלוונטיים, מה שיעלה הרבה מאוד כסף אם אתם לא מחזיקים בנכסים ייעודיים כאלו במדינה הרלוונטית.

דילוג לתוכן