קידום אתרים בארצות הברית

האם יש לכם מוצר המתאים לשיווק בארצות הברית? מעוניינים להגדיל את הפעילות העסקית שלכם בשוק האמריקאי? מתכננים לחדור לשווקים חדשים בעולם ומחפשים חברת קידום המתמחה גם בשיווק דיגיטלי בארצות הברית? אם כן, חברת LangoSEO היא הכתובת הנכונה עבורכם.

עסקים רבים הפועלים בישראל מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלהם גם מעבר לים, בדגש על השוק האמריקאי העצום בגודלו. כדאי לדעת כי החלום להצליח בגדול בחו"ל, ובמיוחד בארצות הברית, הוא משאת נפשם של רוב בעלי העסקים והחברות בארץ, וכולם רוצים להצליח בארץ האפשרויות הבלתי נגמרות.

בעבר הלא רחוק, יזמים ובעלי עסקים מישראל נאלצו לטוס ולשהות תקופות ממושכות בארה"ב על מנת לפתח יזמות עסקים ולהקים חברות מקומיות או סניף של החברה בארץ, אך כיום בעידן הדיגיטל, האינטרנט המהיר מאפשר לנו למכור מוצרים ושירותים לקהל הצרכנים העצום בגודלו בכל רחבי ארצות הברית.

חברת LangoSEO מתמחה בקידום אתרים בינלאומי בכלל, ובקידום אתרים ובפרסום ממומן בארה"ב בפרט. חברתנו הוקמה במטרה לסייע ליזמים ולבעלי עסקים ואתרי מכירות מישראל להגדיל את הפעילות העסקית שלהם בשווקים הבינלאומיים, כולל ארצות הברית. ראוי לציין כי האסטרטגיה לצורך קידום אתרים בארצות הברית שונה מהאסטרטגיה לקידום אתר בישראל, תהליך הקידום מבוסס על טכניקות SEO לוקאליות לפי ערים ואזורי מגורים שונים ברחבי המדינה הגדולה, וחשוב לקדם אורגנית את האתר בכמה מנועי חיפוש במקביל, ובראשם גוגל, בינג ויאהו.

חברתנו מציעה מעטפת שירותים רחבה, אנו תופרים חבילת קידום אתרים אורגני וממומן בהתאמה אישית לעסק ולצרכים הייחודיים שלכם. אנו מתמחים בין היתר בשירותים כמו בניית אתרים באנגלית ובשפות נוספות, בניהול מוניטין בגוגל וברשתות החברתיות, בשיווק דיגיטלי לעסקים, בקידום אתרי סחר אלקטרוני (איקומרס) ועוד. אם אתם מתכננים לשווק את העסק ומוצריו בארצות הברית – צרו איתנו קשר עוד היום ואנחנו נסייג לכם להשיג את כל המטרות העסקיות ובעזרת הידע, הכלים והניסיון הרב שרכשנו נוכל לסייע גם לכם לקבל חשיפה רחבה בקרב תושבי ארצות הברית, ליהנות מטראפיק גבוה לאתר, לשפר יחס המרה, לקבל לידים איכותיים ולהפוך למותג מוכר בשווקים הבינלאומיים.

יצירת קשר

מאמרים מומלצים

קידום אתרים בארצות הברית - רקע כללי

ארצות הברית של אמריקה היא פדרציה ורפובליקה חוקתית, זו מעצמת על מובילה המורכבת מ-50 מדינות, מחוז פדרלי יחיד וחמש טריטוריות. המדינה עצומה בגודלה ומשתרעת על פני שטח של 9.834 מיליון קמ"ר, ונכון לשנת 2020 אוכלוסייתה מונה כ-331.4 מיליון תושבים. ארה"ב היא המדינה השלישית בגודלה בעולם מבחינת אוכלוסייה,  היא ידועה בכלכלה החזקה שלה והיא בעלת משמעות כבירה בכלכלה הגלובלית, ביחסי החוץ הבינלאומיים ובביטחון.

האמריקאים ידועים בחיבתם לטכנולוגיות חדשניות, הם משתמשים באינטרנט ורוכשים מוצרים ושירותים בהיקפים עצומים דרך אתרי המכירות המקוונים, לכן אין זה פלא כי עסקים מישראל מעוניינים להגיע לקהל האמריקאי ולמכור להם מגוון רחב של מוצרים. כדי להגיע לחשיפה רחבה בארצות הברית אי אפשר להסתפק רק בבניית אתר בשפה האנגלית, יש לתכנן בעזרת מומחים אסטרטגיה אפקטיבית כדי להצליח למכור מוצרים ושירותים לתושבי ארצות הברית.

כאשר מתכננים אסטרטגיה לקידום אתר בארצות הברית חשוב לדעת כי למעלה מ-90% מהאמריקאים משתמשים באינטרנט על בסיס יומי, זהו שוק ענק הכולל מעל 300 מיליון צרכנים, ורוב התושבים במדינה הגדולה רוכשים באינטרנט מגוון רחב של מוצרים ושירותים. לכן, אין להתעלם מהשוק האמריקאי וחשוב לבחור נכון חברת שיווק אתרים באינטרנט, אחרת תתקשו להשיג את היעדים המבוקשים.

ארה"ב היא מדינה עצומה בגודלה, יש הבדלים משמעותיים בין תושבי המדינות השונות, לכן אין אפשרות להסתפק רק בבניית אתר מכירות באנגלית. קידום אתר בארצות הברית נחשב למאתגר מאוד, ויש מעט מאוד מומחים בישראל המסוגלים להצליח בפרויקט. לכן, אנחנו בחברת LangoSEO גיבשנו מתודולוגיה חדשנית ומתקדמת טכנולוגית המסייעת לנו לקדם ביעילות את האתר שלכם בשווקים השונים של ארצות הברית, והמודל שלנו מבוסס על 8 שלבים עיקריים:

  • מחקר מילות מפתח מעמיק ויסודי. חשוב לציין כי אנו בוחרים מילות מפתח רלוונטיות לאמריקה ויש להתייחס להבדלים בין אנגלית אמריקאית לבין אנגלית בריטית (לדוגמה SOCCER ולא FOOTBALL, CENTER ולא CENTRE וכו').
  • מחקר שוק ומתחרים, בדגש על בדיקת דף התוצאות הראשון לפי ביטויי מפתח שונים כדי להבין מהן מילות המפתח המקודמות על ידי המתחרים שלכם.
  • אסטרטגיית תוכן לאתר אותו רוצים לקדם, כאשר המטרה שלנו היא להפיק תכנים איכותיים וטובים יותר מהתוכן שיש למתחרים שלכם בשוק האמריקאי.
  • בניית מערך קישורים סביב ביטויי המפתח, תוך התייחסות נכונה לאופציית החיפוש הקולי. יש לציין כי החיפוש הקולי פופולרי מאוד בקרב תושבי ארצות הברית.
  • אופטימיזציה לאתר המקודם (SEO ON PAGE).
  • התאמת האתר והתכנים לעדכוני גוגל האחרונים, כולל התאמה לעדכון מובייל פירסט.
  • עיצוב ממשקים, בניית היררכיה, יצירת חוויית משתמש ייחודית ואפיון קהלי היעד.
  • כתיבת תוכן לאתר, לבלוג ולאתרים מארחים על ידי מומחים לכתיבת תוכן לקהלי היעד השונים בארצות הברית. חשוב להעלות תכנים חדשים ואיכותיים כל הזמן, התוכן חייב להתאים לקהל האמריקאי לכן מומלץ לשפר ולעדכן גם את התכנים הקיימים באתר.

חשוב להדגיש כי רוב המאמצים לצורך קידום אתר בארצות הברית מבוססים על טכניקות הקידום הלוקאלי, בשונה מהעבודה הנעשית בקידום אתרים בישראל. בנוסף לזאת, יש לחקור את מאפייני קהל המטרה לפי אזורים גיאוגרפיים שונים, כלומר לפי מדינות שונות באמריקה. הצרכן האמריקאי מתנהג, פועל וחושב בצורה שונה מקהלי יעד אחרים בארץ ובאירופה, וגם התרבות העסקית שונה מאוד ממה שאנו מכירים בארץ.

בעת קידום אורגני או פרסום ממומן לעסק שלכם, עלינו להתייחס להבדלים אלה, העבודה מאוד מורכבת ומאתגרת, ובגלל גודל השוק האמריקאי והתחרות העצומה על המקומות הראשונים בגוגל, נוכל להבחין בתוצאות ראשוניות רק לאחר תקופה ממושכת של לפחות חצי שנה, ואת התוצאות העיקריות נראה לאחר כשנה של פעילות SEO מקצועית וענפה.

כמו כן, קידום אתר בשווקים בינלאומיים כמו ארצות הברית מחייב תקציב גדול בהשוואה לתקציב ה-SEO המוקבלים לקידום אתרים מקומי בישראל. חבילת קידום אתר בארצות הברית כוללת בדרך כלל ניהול קמפיינים ומסעות פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, כלומר בשתי הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בקרב האמריקאים, ובדרך כלל משלבים גם קידום ממומן בגוגל, כלומר פרסום ממומן בגוגל, כתיבת מאמרים ותכנים איכותיים באנגלית אמריקאית ובהתאמה לסלנגים ולהבדלים התרבותיים בין האזורים השונים באמריקה, בחירה נכונה וחכמה של כתובות URL, מבחני TESTING B/A, מחקרי שוק מקיפים ויסודיים, בניית אסטרטגיה שיווקית המותאמת למאפייני השוק האמריקאי, שיפור יחס המרה, בניית מסע לקוח בהתאמה למאפייני קהל היעד ועוד.

 

מה היתרונות והחשיבות של קידום אתרים בארצות הברית?

  • דירוג גבוה ב-SERP של גוגל מבטיח אמינות של העסק שלך. הצרכן האמריקאי מייחס חשיבות רבה לאתרים המופיעים בדירוג גבוה בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.
  • קידום אורגני בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים הרלוונטיים לשוק האמריקאי מבטיח לך טראפיק גבוה מאוד לאתר.
  • הפצת תוכן איכותי, מקורי ובעל ערך המותאם לקהלי המטרה השונים בארצות הברית מבטיח לכם חשיפה רחבה, יחס המרה מצוין, טראפיק גבוה לאתר, לידים איכותיים, מוניטין של עסק טוב ואמין, לקוחות חוזרים וכו'. התוכן האיכותי יכול לסייע לכם להפוך לאוטוריטה בתחום העיסוק שלכם.
  • שילוב נכון בין קידום אורגני לבין פרסום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות מבטיח לכם קמפיינים מוצלחים ותוצאות מצוינות הבאות לידי ביטוי בפעילות העסקית שלכם בארצות הברית.
  • יתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם בארצות הברית ובשווקים בינלאומיים נוספים.
  • חשיפה רחבה בפני קהלי יעד חדשים.
  • קידום לוקאלי בארצות הברית מגביר את החשיפה והטראפיק לאתר שלכם, ובשילוב כלי SEO מתקדמים ניתן להגדיל מכירות לקהלי מטרה ממוקדים לפי ערים, יישובים, אזורים, מדינות ועוד.
  • אופטימיזציה לאתר המקודם משפרת אותו ומבטיחה חוויית משתמש ייחודית.
  • שיפור משמעותי של יחס ההמרה.
  • הפיכת העסק למותג בינלאומי מוכר ופופולרי בקרב תושבי ארצות הברית (חשוב לזכור כי בארה"ב מתגוררים למעלה מ-300 מיליון אנשים), זהו שוק עצום בגודלו עם כוח קנייה משמעותי, ולא כדאי לפספס מכירות לאמריקאים.

איך קידום אתרים בארה"ב יכול לסייע לך?

הכלכלה האמריקאית יציבה ונחשבת לאחת מהמובילות ומהעוצמתיות ביותר בעולם, כאשר תחום הקמעונאות מהווה את אחד מהתחומים החשובים והמשפיעים ביותר על הכלכלה בארצות הברית. על פי הערכות המומחים, סך המכירות בתחום הקמעונאות באמריקה מגיע ליותר מ-2.6 טריליון דולר, והתחום הקמעונאי ממשיך להתפתח במהירות. ראוי לציין כי גם מגזר הריטייל בארצות הברית עובר שינויים מהותיים בשנים האחרונות, וניתן להבחין במגמות ובהעדפות צריכה חדשות המאפיינות את תושבי ארה"ב כמו המעבר לרכישה של שירותים ומוצרים בדיגיטל.

ללא ספק דור המילניום בארצות הברית מכתיב את הטון על מגזר הריטייל האמריקאי, ובעקבות ההצלחה הכבירה של אמזון החלו קמעונאים ועסקים גדולים לעבור לפעילות עסקית בעולם הדיגיטל, וכיום המכירות באתר הסחר האלקטרוני מהוות חלק משמעותי בסך מחזור העסקאות של עסקים ותאגידים בארצות הברית.

השוק הענק שמונה למעלה מ-300 מיליון צרכנים שאוהבים לרכוש מוצרים ושירותים באתרי המכירות, מושך אליו עסקים מכל העולם, ביניהם גם בעלי עסקים מישראל. עם זאת, כדי לחדור בהצלחה לשוק האמריקאי יש להבין את תרבות הצריכה השונה של תושבי ארצות הברית, להבין ולנתח את מסע הקניות שלהם ברשת האינטרנט כדי להקים אתרים ולקדם אותם בהתאם למאפיינים הייחודיים של הכלכלה האמריקאית ויש להתייחס לעוד מגוון רחב של הבדלים בין הצרכן האמריקאי לצרכן הישראלי.

התחרות בשוק האמריקאי קשה יותר בהשוואה לתחרות שאנו מכירים במדינת ישראל, וכדי להצליח בארצות הברית יש לתכנן אסטרטגיה שיווקית מקיפה תוך התייחסות נכונה למדינות בהן מעוניינים למכור מוצרים ושירותים שונים. חשוב לזכור כי השפה הרשמית בארה"ב היא אנגלית, יחד עם זאת חיים במדינה עשרות מיליוני מהגרים ודוברי ספרדית, לכן לעיתים אנחנו נמליץ לקדם את האתר גם לדוברי שפות זרות, ולא רק באנגלית.

קידום אתרים בארצות הברית בעזרת המומחים שלנו יכול לסייע לכם בין היתר בדרכים הבאות:

חשיפה רחבה בפני לקוחות פוטנציאליים מארצות הברית – אחת מהמטרות העיקריות שלנו כמקדמי אתרים היא להביא לחשיפה רחבה ככל הניתן של האתר והנכסים הדיגיטליים שלכם. לבטח אתם מודעים ליתרונות ה-SEO בפעילות העסקית שלכם בישראל, לכן עליכם לחשוב בגדול כדי להגיע לחשיפה רחבה גם בשוק האמריקאי, רק אין לשכוח שעליכם להיערך נכון גם בעסק על מנת לספק שירות יעיל ומהיר כפי שהאמריקאים מצפים מבעלי העסקים הנותנים להם שירות. באמצעות טכניקות SEO מתקדמות אנחנו מקדמים את האתר שלכם לדף התוצאות הראשון, באמצעות בחירה מדויקת של מילות מתח וביטויי זנב ארוך.

שיפור יחס המרה – אם הקמתם אתר מכירות איכותי ומתקדם טכנולוגית עם עיצוב מרשים ותכנים באיכות גבוהה אך המכירות בו דלות, אנחנו נוכל לסייע לכם להגדיל באופן משמעותי את המכירות ולשפר את יחס ההמרה.

קידום לוקאלי שמביא לתוצאות – ארצות הברית היא מדינה עצומה בגודלה לכן בעת קידום אתרים יש להתמקד באזור ספציפי וליישם טכניקות של קידום לוקאלי. בנוסף, אם יש לכם עסק פיסי בארצות הברית ואתם מעוניינים שלקוחות אמריקאים יבקרו בו, אנחנו ניישם טכניקות של GEO Targeting, זהו כלי שיווקי אפקטיבי ויעיל מאוד המסייע להביא לקוחות הנמצאים בסמוך לעסק הפיסי שלכם בארצות הברית.

בניית מותג – בעזרת טכניקות שונות מתחום ה-SEO, כולל ניהול מוניטין ברשת, אנחנו יכולים למתג את העסק שלכם ולהפוך אותו למותג מוכר ומוביל הזוכה לאמון בקרב לקוחות בארצות הברית. אמריקאים אוהבים לקנות מוצרים ופריטים שונים ממותגים מוכרים, לכן יש להשקיע משאבים במיתוג העסק בדיגיטל ובהתאמתו למאפייני הצרכן האמריקאי הממוצע. כאשר העסק שלכם הופך למותג מוכר בארה"ב תיהנו מגידול משמעותי במספר הלקוחות, בהזמנות רבות ובלקוחות חוזרים ונאמנים.

חדירה לשוק האמריקאי – עסקים רבים בישראל מעוניינים להגדיל את הפעילות העסקית שלהם בשווקים הבינלאומיים, כולל ארצות הברית. השוק האמריקאי עצום בגודלו ובכוחו, על כן עסקים מישראל שואפים לפעול בו וליהנות ממכירות רבות לתושבי ארה"ב.

איך עושים קידום אתרים בארצות הברית?

קידום לוקאלי (Local SEO) – ארצות הברית היא מדינה עצומה בשטחה לכן נהוג לבצע קידום לוקאלי, תחום שפחות מפותח בישראל. הקידום הלוקאלי מתמקד בשיטות אופטימיזציה למנועי החיפוש המקומיים ברחבי ארה"ב, כאשר מתמקדים באזורים נבחרים ומוגדרים מראש.

מחקר מילות מפתח – בעת בחירת מילות המפתח יש להתייחס להבדלים בין אנגלית אמריקאית לאנגלית בריטית, וחשוב להשתמש בסלנג המקומי המקובל בקרב תושבים באזורים שונים ברחבי ארה"ב. מומלץ לקדם במקביל גם ביטויי זנב ארוך כדי להגיע יחסית בקלות לדירוג גבוה ולשפר את הטראפיק לאתר.

גוגל לעסק שלי וגוגל מפות – שירות גוגל לעסק שלי נפוץ מאוד בקרב תושבי ארצות הברית, ורבים מהאמריקאים משתמשים בגוגל מפס (MAPS) כדי לנווט את דרכם. לכן, חשוב לשלב באסטרטגיית ה-SEO פעולות כמו פתיחת פרופיל בשירות גוגל לעסק שלי וכדאי להוסיף את העסק גם לגוגל מפס.

אופטימיזציה לאתר – יש לבצע אופטימיזציה לאתר אותו מעוניינים לקדם בגוגל ארצות הברית, כולל בחירה נכונה וחכמה של שרתי האחסון, עם עדיפות לאחסון האתר קרוב לקהל הלקוחות. כמו כן, יש להתאים את האתר למובייל, להשתמש נכון בתגיות שפה, לבנות היררכיה ולעצב את האתר והממשקים בהתאמה למאפייני הלקוחות האמריקאים ועוד.

בניית מערך קישורים – מקדם אתרים מומחה חייב לבנות מערך קישורים איכותיים ורלוונטיים לקהל הלקוחות בארצות הברית, ויש לבדוק את הקישורים לאחר כל עדכון באלגוריתם של גוגל, מאחר והרגישות לעדכון גבוהה יותר באתרים האמריקאים. בעת בניית מערך קישורים לאתר אותו מקדמים אנחנו מבצעים מבחני A/B Testing כדי להבטיח קישור איכותי שישיג לידים טובים.

בדיקת DA (Domain Authority) – חשוב לבדוק את דירוג ה-DA של הדומיין, אפשר באמצעות הכלים של MOZ, ויש לבחור נכון את הדומיין כדי להצליח בקידום ולקבל דירוג גבוה שיוביל את האתר לדף התוצאות הראשון. בנוסף, כדאי להתמקד בדומיינים כמו .com ו-.us

SEO טכני – בעת קידום אתר בארצות הברית יש להקפיד על SEO טכני ולבצע אופטימיזציה יסודית ומקיפה כדי להתאים את האתר למנועי החיפוש, ובראשם גוגל.

NAP – הלקוחות האמריקאים שונים מהלקוחות בישראל או באירופה, לכן יש להכיר את התרבות הצרכנית והסלנג המקומי, ובנוסף חשוב לעדכן את האתר ולהוסיף בו את פרטי העסק במקומות מרכזיים כדי להשרות ביטחון על הצרכן המקומי.

CITATIONS – הלקוח האמריקאי הממוצע רוצה לרכוש רק באתר של חברה מוכרת ואמינה, לכן הוא יבצע בדיקות רקע על העסק שלכם, וכדי להותיר עליו רושם חיובי יש לפתח נכסים דיגיטליים נוספים, להקים ולנהל פרופיל דינמי ברשתות החברתיות המובילות, בעיקר פייסבוק ואינסטגרם, וכדאי להקים בלוג באתר, להשתתף בפורומים מקצועיים, לרשום את העסק ולהעלות תכנים באינדקסים מקצועיים, להפיץ תכנים באתרים רלוונטיים לתחום העיסוק ולאפשר ללקוחות לכתוב חוות דעת וביקורות על העסק באתר ובפרופיל שלכם בשירות גוגל לעסק שלי.

תוכן איכותי – כדי לקדם אתר בארצות הברית יש להעלות תכנים ארוכים, איכותיים ובעלי ערך לגולשים, בשילוב מילות מפתח מדויקות. כמו כן, חשוב להפיץ תכנים באתרי מארחים ולקבל קישורים איכותיים וחזקים מהם. התוכן חייב להתאים למאפייני קהל היעד, כמובן באנגלית אמריקאית. התוכן חייב להיות יותר טוב מהתכנים של המתחרים, לכן יש לבצע מחקר מתחרים מעמיק ויסודי וחשוב לבדוק ולנתח את אסטרטגיית התוכן של המתחרים. בנוסף, הניסיון שלנו מראה כי כדאי לשלב בתוכן המיועד לקהל האמריקאי טבלאות, גרפים ואמצעים ויזואליים נוספים.

המומחים של LangoSEO עונים על השאלות הנפוצות שלכם

באופן כללי קידום אתר בישראל נעשה בטכניקות דומות לקידום אתר בארצות הברית, יחד עם זאת ישנם מספר הבדלים מאחר שבשוק האמריקאי מתמקדים בקידום לוקאלי, יש להתאים את האתר והשפה לתרבות ולסלנג המשתנה בין מדינות שונות בארה"ב, יש להשקיע משאבים גדולים יותר בקידום ממומן וחשוב להתאזר בסבלנות ולהתמיד בקידום כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בקרב תושבי ארצות הברית, אך אמריקאים רבים משתמשים באופן שוטף גם במנועי חיפוש כמו בינג (כ-8% מהמשתמשים) ויאהו (4.3%).

קידום אתרים בארצות הברית דורש זמן והתמדה, את התוצאות הראשוניות בדרך כלל קוראים רק לאחר חצי שנה עד שנה, בהתאם לתחרות על מילות המפתח ובהתאם לסוג העיסוק ומאפייני השוק.

מומלץ לבחור חברת קידום אתרים המתמחה בשוק האמריקאי ובשווקים בינלאומיים נוספים. כדי לבחור נכון חברת קידום ופרסום דיגיטלי יש לבדוק מה הניסיון המקצועי של החברה, לקרוא סיפורי הצלחה של חברת הקידום, לבקש מכתבי המלצה, לקרוא חוות דעת וביקורות על המקדמים ועוד.
חברת LangoSEO מתמחה בשיווק ובפרסום דיגיטלי בארץ ובעולם, המומחים שלנו בעלי ידע וניסיון רב בקידום אתרים בארץ ובחו"ל, לרבות קידום אורגני וממומן בארצות הברית. חברתנו מציעה מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר ניהול קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות המובילות, ניהול מוניטין, פרסום בדיגיטל, כתיבת תוכן בשלל שפות על ידי אנשי מקצוע מיומנים הדוברים את השפה ברמת שפת אם ועוד.
כחברה מובילה לקידום אתרים בארצות הברית ובשווקים בינלאומיים אחרים אנו מתחייבים לקידום SEO יעיל שמביא באמת לתוצאות ומבטיח לכם תמורה מלאה בעד המחיר. למידע נוסף, לייעוץ מקצועי ולקידום אתרים בארצות הברית על ידי מומחים מנוסים – צרו איתנו קשר עוד היום!

דילוג לתוכן